تبليغات ريپورتاژ

تبليغات ريپورتاژ در سيستم وبلاگدهي آريا با اتوريتي عالي و الكسا پايين

خريد فلزياب | خريد فلز ياب | خريد فلزياب حرفه اي

خريد فلزياب بيونيك

اين ردياب مي تواند اشيايي از جنس طلاي طبيعي مانند قطعات طلا يا رگه هاي طلا را بيابد و همچنين مي تواند اشياي طلاي دفن شده درخاك ازجمله جواهرات، زيورآلات، مجسمه هاي طلا يا نقره، حلقه هاي طلا و سكه هاي طلا يا نقره را شناسايي نمايد. اين طلاياب دوربرد همچنين مي تواند براي جستجوي طلا در بستر رودخانه و نزديك ساحل مورد استفاده قرار گيرد. همچنين اين طلاياب مي تواند طلا را به طور دقيق و درست در كوهستان، جنگل و بيابان تشخيص دهد و بيابد.طلاياب بيونيك ۰۱ نه تنها مي تواند در زمينهاي خشك خوب عمل كند بلكه براي فضاهاي مرطوب و نمناك و خاكهاي خيس نيز مناسب مي باشد و مي تواند پس از يك روز باراني بدون هيچ مشكل و مسئله اي مورد استفاده قرار گيرد. شما عزيزان ميتوانيد براي خريد فلزياب به سايت ما مراجعه كنيد.

اين طلاياب نسبت به تغييرات يوني و ميدان مغناطيسي منطقه اطراف بسيار حساس مي باشد ازاينرو اين طلاياب داراي عملكردي بسيار بهتر در مناطقي با جمعيت و بنا وساختمانهاي كمتربوده ودر محيطهاي طبيعي دقيقتر و بهتر عمل ميكند. بنابراين اين دستگاه مي تواندبه بهترين نحو روي نزديكي و مجاورت طبيعت تنظيم و درجه بندي شود و ناهنجاريها را در جاهايي كه امكان يافتن طلا وجود دارد تشخيص دهد و كشف نمايددستگاه بيونيك ۰۱ بطورخاص درجستجوي سريع براي طلا و نقره مورد استفاده قرار مي گيرد تا مناطق جديدي كه ممكن است در آن گنجهايي مخفي شده باشد را مشخص نمايد.

اين دستگاه مي تواند براي.تشخيص و شناسايي طلا با محدوده و دامنه زياد جستجوگر طلا ردياب دوربرد خود را قبل از شروع جستجو و رديابي تنظيم ميكند.براي آزمودن اوليه يك منطقه و زمين ناشناخته بكاررود تا مكانهاي دفن شدن گنجها در آن تعيين شود، بنابراين استفاده از اين دستگاه به آن دسته ازجويندگان طلا كه هيچ اطلاعاتي در مورد اينكه بايد جستجو را از كجا شروع نمايند ندارند توصيه مي شود. با استفاده از اين دستگاه جويندگان طلا مي توانند يك ديد و بررسي كلي از منطقه اي بزرگ بدست آورند.اين تكنولوژي دوربرد بطور ويژه براي مناطقي كه پياده راه رفتن در آن سخت است يا ممكن نيست طراحي شده است.

اين كاربرد به جنگلها، كوههاي سنگي و مسيرهاي سنگي و ناهموار تعلق دارد.جستجوگر طلا ميتواند با قرار دادن دستگاه بيونيك ۰۱ در جهات مختلف و حركت دادن آن بطور افقي از سمت چپ به راست ويا برعكس مسير و جهتي را كه اشياي طلا يا نقره دفن شده در آن قرارگرفته اند تشخيص دهد و بيابد. يابنده طلا زماني كه دستگاه را در مسير شيء طلا يا نقره قرار دهد بلافاصله يك سيگنال صوتي و يك پيغام روي صفحه نمايشگر دريافت ميكند.اگر اين دستگاه درست تنظيم شود تنها نسبت به اشياي طلا و نقره واكنش نشان مي دهد، و ديگر فلزات آهني يا ديگر انواع فلزات و نيز حفره ها را نشان نخواهد داد. زماني كه يك سيگنال مثبت بدست آمد، اين جريان اسكن كردن بافاصله بايد در مسيري يكسان از موقعيتي ديگر تكرار شود (مثلاً جوينده طلا مي تواند ۵۰ متر به چپ يا راست حركت كند). در مكاني كه هر دو سنجش به يكديگر برخورد كردند، ممكن است يك شيء طلا يا نقره مدفون باشد. اين روش مشخص شدن متقاطع ناميده مي شود.

 

خريد فلزياب قوي روور لوكس

Rover Deluxe چند دستگاه در يك دستگاه منوي اول اين دستگاه يك فلزياب قوي با تفكيك بسيار بالا براي پيدا كردن آهن ، مس ،آلومنيوم ،نقره و ديگر فلزات است كه با تفكيك صد درصد خود كار جوينده را بسيار ساده و راحت ميكند .فقط كافي است با ولوم دستگاه شما مشخص كنيد دنبال چه فلزي ميگرديد و دستگاه به صورت اتوماتيك بقيه فلزات را حذف ميكند .چنانچه قصد خريد فلز ياب را داريد به سايت ما مراجعه كنيد.

در بخش فلزيابي احتياجي به استفاده از كامپيوتر نيست و خود دستگاه با سيگنال صوتي خود نوع فلز و محل آن را دقيق براي شما مشخص ميكند .قدرت بخش تفكيك و فلزيابي روور دولوكس در اين است كه مواد معدني هيچ تاثيري و اختلالي در تشخيص دستگاه ندارند و دستگاه به راحتي همان فلزي را كه شما انتخاب كرده ايد حتي در زميني با مواد معدني بسيار بالا پيدا ميكند .منوي دوم دستگاه كه به صورت رادار نفوذ كننده در زمين كار ميكند ميتواند تا عمق ۱۸ متر با سنسور استاندارد خود دستگاه و تا عمق ۲۵ متر با سوپر سنسور نفوذ كرده و تصويري از زير زميني كه شما اسكن ميكنيد براي شما روي صفحه كامپيوتر بياورد.

اين انتقال داده ها به صورت بلوتوث بوده وبه صورت اتوماتيك به كامپيوتر شما كه در كنار زمين مي باشد منتقل مي شود .يكي ديگر از نقاط قوت روور دولوكس در اين است كه در موقع اسكن گرفتن از زمين منوي اول و دوم به همراه هم كار ميكنند و به همين خاطر دستگاه از قدرت تفكيك بسيار بالايي برخوردار ميشود .منوي ديگر دستگاه شما را قادر مي سازد كه يك محوطه را اسكن كنيد و آن را در حافظه دستگاه ذخيره كنيد و بعد در موقع مناسب آن را به كامپيوتر منتقل كنيد .اين براي جاهايي كه بردن كامپيوتر مقدور نيست بسيار مناسب است .

بعد از انتقال تصاوير به كامپيوتر ميتوانيد آنها را تحليل كرده و نه تنها وجود فلز مورد نظر خودتان را تشخيص بدهيد بلكه لايه هاي خاك و سنگ ،تونل ،واتاقك زير زميني را تشخيص بدهيد .بسياري از دوستاني كه قبلا با دستگاه كار كرده اند مي گويند كه دستگاه در پيدا كرده تله هاي موجود در زمين براي آنها بسيار مفيد بوده است .در كل اين دستگاه فلزياب چه براي افراد مبتدي و چه براي افراد حرفه اي كه نمي خواهند سرمايه گزاري زيادي بكنند توصيه ميشود .


برچسب: خريد فلزياب، خريد فلز ياب، خريد فلزياب حرفه اي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۶:۴۸:۴۳ توسط:حامد موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی