تبليغات ريپورتاژ

تبليغات ريپورتاژ در سيستم وبلاگدهي آريا با اتوريتي عالي و الكسا پايين

پيش نياز حقوقي قدم اول كسب و كارها

شايد تا بحال شنيده ايد كه هر كسب كاري كه تشكيل ميشود قطعا بايد يكسري پيشنياز هاي حقوقي و ثبتي رو پشت سر بگذارد و اصطلاحا هفت خان رستم را طي كند تا بتواند اجازه فعاليت داشته باشد .

خيلي از اشخاص هم با تصور به اينكه اين موضوع خيلي مهم نيست يا اينكه خيلي وقت گير و پرهزينه است بدون رعايت كردن مسائل حقوقي مدتي هست كه بصورت غير قانوني فعاليت اقتصادي ميكنند . به جرات مي توان گفت كه شايد ابتدا همه چيز به خوبي و خوشي باشد ولي قطعا در آينده نزديك با كامل تر شدن و مشكل تر شدن مستمر قوانين كشور شرايط بدون در نظر نگرفتن مسائل حقوقي سخت تر و سخت تر ميشود و مشكلات جبران ناپذيري بوجود مي آورد.

ثبت شركت تكسفير

پس نتيجه ميگيريم هر چه زودتر ميبايست كسب كارمان را قانوني كنيم و بدون ترس از گذشتن از هفت خان رستم تمام مراحل آن را به موسسه حقوقي تكسفير واگذار كنيم.

چند مرحله براي اين كار وجود دارد:

در اولين مرحله شروع كسب و كار ميبايست فعاليت اقتصادي را در مراجع قانوني و ذيصلاح كشور به ثبت رساند تا اين كسب و كار هويت قانوني پيدا كند و به عنوان شخصيت حقوقي بتواند از مزاياي آن بهره مند شود.

اين مرحله عموما به ثبت شركت معروف است كه در ايران ثبت شركت با توجه به نوع فعاليت ها چندين نوع دارد كه معمول ترين نوع آن ثبت شركت با مسئوليت محدود و ثبت شركت با سهامي خاص است كه با تهيه مدارك و پيش نياز هاي آن و ارئه آن به موسسه ثبتي تكسفير متخصص در امور ثبت شركت در كرج و سراسر ايران ، به راحتي و با كمترين زمان ميتوانيد شركت خود را به ثبت برسانيد.

در مرحله بعدي اگر ما اسمي رو به عنوان برند خود در نظر گرفته ايم بايد علامت يا لوگوي آن را نيز تهيه كنيم و با ثبت برند و علامت تجاري خود جلوي هر گونه سو استفاده هاي تجاري رو ميگيريم و با اينكار عملا مالك اصلي اين برند خواهيم شد و هرگونه استفاده مالي و معنوي افراد غير از آن غير قانوني تلقي ميشود و قابل پيگرد قانوني مي شود.

ثبت برند تكسفير

و اما مرحله بعد در صورتي كه اصلا زمان و انرژي كافي براي ثبت شركت نداريد و يا به شركتي با رتبه هاي بالاتر يا سابقه طولاني نياز داريد پيشنهاد ما اين است كه به خريد شركت آماده ثبت شده و رتبه دار فكر كنيد و همينطور اگر زمان و انرژي كافي براي ثبت برند نداريد و خيلي سريع به يك برند معتبر مرتبط با سابقه درخشان در حوزه فعاليت خود نياز داريد پيشنهاد ميكنيم به خريد برند آماده ثبت شده كه در مجموعه تكسفير موجود است فكر كنيد.

و اما شايد شركت شما ورشكست شده باشد و ديگر تصميم به فعاليت نداشته باشيد در اينصورت پيشنهاد ما به شما اين است كه به جاي انحلال شركت خود ، فروش شركت خود را به قيمت واقعا مناسب به ما واگذار كنيد و همينطور اين مقوله در مورد برند نيز صدق ميكند و شما اگر از برند  ثبت شده خود استفاده اي نداريد ، فروش برند بهترين تصميم است ما برند شما را به بهترين قيمت خريداريم . موسسه حقوقي ثبتي تكسفير سالهاست در زمينه خريد و فروش شركت و خريد و فروش برند بصورت تخصصي ورود كرده است و ميتواند بهترين مشاور شما در اين زمينه باشد.

همچنين به غير از موارد گفته شده در بالا براي انجام كليه مراحل اخذ كد اقتصادي و كد بازرگاني ، انحلال شركت ، ثبت تغييرات شركت ، جواز تاسيس ، ثبت اختراع ، پلمپ دفاتر ، جوازكسب ، پروانه بهره برداري و... به موسسه ي حقوقي تكسفير مراجعه كنيد و كافيست مدارك را به ما داده و بقيه مراحل را به ما بسپاريد.

www.taksafir.com

026-32402517


برچسب: ثبت شركت در كرج،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۳:۲۳ توسط:حامد موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی