تبليغات ريپورتاژ

تبليغات ريپورتاژ در سيستم وبلاگدهي آريا با اتوريتي عالي و الكسا پايين

لوله پي وي سي

توليدي تهران پوليكا با تجربه چندين سال فعاليت در زمينه توليد لوله پي وي سي ، لوله برق و اتصالات برقي هم اكنون با تعهدي كامل(بر خلاف ساير توليدي هاي كوچك) در قبال كيفيت اجناس خود پا به عرصه گذاشته است كه اگر مشتريان عزيز و گرامي در صورتي از كيفيت اجناس خود ناراضي بودند، آنها را با هزينه خود و در اسرع وقت عودت داده و مبلغ پرداختي را بازگرداند.
هم چنين ارسال رايگان و سريع بار را براي سهولت كار مشتريان(مغازه داران تهراني) در دستور كار خود قرار داده كه به دنبال آن راحتي شما عزيزان را تأمين نمايد
و در نهايت با درنظر گرفتن تخفيفاتي در خريد هاي نقدي براي مشتريان اميد دارد بتواند رضايت كامل شما عزيزان را جلب نمايد

توليدي تهران پوليكا با همفكري آزمايشگاه هاي همكار اداره استاندارد توانسته است محصولات U-PVC و PVC مرغوب و استاندارد با نام تجاري سپندپليمر سمنان توليد كند كه با افتخار در خدمت صنعت برق ساختمان باشد.

لوله پي وي سي

لوله پي وي سي يكي از لوله هاي پليمري (پليمر polymer ماده‌اي شامل مولكول‌هاي بزرگي است كه از به هم پيوستن واحدهاي كوچك تكرار شونده كه تكپار يامونومر ناميده مي‌شود، ساخته شده‌است.) مي باشد و به دليل اين كه به سختي آسيب مي بيند ميتوان از پركاربردترين انواع پلاستيك‏ها در صنعت از آن نام برد.

لوله هاي پي وي سي در انواع مختلفي از نظر كاربرد توليد مي شود و پرتقاضا ترين نوع آن لوله برق مي باشد. به دليل اين كه لوله هاي پلاستيكي بسيار قابل اشتعال هستند ، پيمانكاران براي بازدهي بيشتر و جلوگيري از اين مورد از لوله پي وي سي استفاده ميكنند زيرا خاصيت خاصي دارند كه آتش را گسترش نميدهند و فقط همان نقطه كه با آتش در تماس است سوخته مي شود.

لوله PVC به عمر طولاني شهرت دارد و در تماس با با اجسام به سختي آسيب ميبند ، لوله پليكا PVC با توجه به اين خواص فني و مكانيكي عالي و به صرفه بودن داراي اهميت و محبوبيت بسياري مي باشد.

نميتوان گفت لوله پي وي سي بي عيب است ، بله داراي معايبي هم هست اما به دليل خواص فني كه در خطوط بالا بيان كرديم ، در بيشتر پروژه هاي ساختماني از لوله پي وي سي استفاده مي شود به طور مثال : انتقال فاضلاب – آبرساني ( انتقال سيالات ) و … اما از عيوب لوله هاي PVC مي توان به آن اشاره كرده كه به هيچ عنوان براي سرويس هاي آب گرم مناسب نمي باشد! اما با توجه به تكنولوژي به كار رفته در شركت تهران پوليكا ما اين مشكلات را با درصد قابل توجهي بهبود ساخته ايم.

لوله برق

از لوله برق جهت پوشش براي جرايانات رسانا استفاده مي شود ، به طور كلي وسيله اي است براي جلوگيري آسيب رساندن جرايان رسانا به انسان ، چه مستقيم و چه غير مستقيم.لوله برق از جنس پي وي سي ، به دليل برش و انعطاف پذيري بالا و جلوگيري از فراگير شدن آتش سوزي ( فقط همان نقطه كه در تماس با آتش است مي سوزد ) محبوبيت خاصي دارد و بيشترين كاربرد را در لوله كشي برق ساختمان و … دارد. اين محبوبيت و مزاياي لوله برق pvc موجب شده كه هنوز هم قالبا در آمريكا از لوله پي وي سي برق استفاده كنند.لوله هاي برق تهران پوليكا در برابر خورندگي ، مواد شيميايي ، آلاينده ها و رشد باكتري ها مقاوم است. از نظر صرفه اقتصادي و عمر بالا (فرسايش بسيار يسيار كم) بسيار كارآمد است.

لوله برق در سازه هاي زير مورد استفاده قرار ميگيرد :

  • مسكوني
  • تجاري
  • اداري
  • صنعتي
  • ورزشي
  • و كليه سازه هايي كه سيم برق  و هادي هاي الكتريكي

پر استفاده ترين دسته از لوله هاي برق ؛ لوله برق پي وي سي است كه از جنس آن نوعي پلاستيك سخت مي باشد كه به اين پلاكستيك سخت مواد نرم كننده  و روان كننده هم افزوده شده است تا خاصيت شكل پذيري و برش بالايي پيدا كند ،در مقايسه با لوله برق فلزي از وزن سبكي برخوردار است و از مزاياي ديگر آن عايق بودن و ارزان تر بودن آن مي باشد.

در گذشته سيم برق سازه ها وتاسيسات را بدون پوشش و عايق عبور مي دادند كه داراي معايب زير بود:

چندي پيش صعنت لوله كشي سازه ها و تاسيسات برقي بدون پوشش تعبيه ميشدند كه با خطرات و معايب زير همراه بوده اند ! لوله برق پي وي سي تمامي اين عيوب را در خود رفع كرده است و به راحتي ميتواند در برابر خطرات و عيوب زير كنترل را به دست گرفته و در لوله كشي برق ساختمان كمك حالتان باشد

  • ممكن نبود تعويض و يا تقويت كابل يا سيم برق در ديواره ها و كف سازه ها صورت گيرد
  • اصتالات برقي و سيم كشي به طور ناخواسته در تماس با انسان بودند
  • اتصال به بدنه ساختمان وانتقالبرق به تمامي قسمت ها
  • به شدت كاهش ولتاژ ساختمان وجود داشت
  • ايجاد آتش سوزي در اثر اتصال برق و آتش گرفتن سيم برق

 

 

تهران ،جاده ساوه ،شهرك صنعتي چهاردانگه ,خيابان حجت اله

كشاورزخيابان شهيد حسين رضايي ,خيابان گلزار ،خيابان باغبان

پلاك ٤١

 

شماره تماس :‌

٠٢١
٥٥٢٥٦٠٨٢
٥٥٢٧١٩٢٧
٥٥٢٧١٩٢٨
٥٥٢٦٧٨٩٥

شماره همراه :‌

٠٩١٢١٠٠٥٠١٢
٠٩١٢٣١٣٦٣١٧

فكس :‌

٠٢١٥٥٢٦٧٨٩٦

ايميل :‌

info@tehranpolika.com

 

تهران پولیکا


برچسب: فروش لوله پي وي سي، خريد لوله پي وي سي، لوله برق،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۴۵:۰۶ توسط:حامد موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی