تبليغات ريپورتاژ

تبليغات ريپورتاژ در سيستم وبلاگدهي آريا با اتوريتي عالي و الكسا پايين

فروشگاه مستر شبكه

با توجه به شرايط پيش آمده فعلي از لحاظ واردات و تحريم‌ هاي اعمال شده بر عليه ايران، بعضي از شركت‌ هاي سازنده مانند محصولات سيسكو و ديگر شركت‌ هاي فعال در حوزه فناوري به علت تحريم ‌هاي وضع شده عليه ايران، امكان داشتن نماينده رسمي فروش را ندارند، به همين علت شركت‌ هاي فعال در زمينه واردات زيرساخت‌ به ايران نياز به حضور شركت‌ هاي واسطه در كشورهاي ديگر دارند و اين موضوع مشكلات بسياري براي آنها در زمينه تامين اين تجهيزات بوجود آورده است. لازم به ذكر راست اين مقاله، تنها براي برند هايي اختصاص داده شده است كه در كشور ما، وارد شده و موجود مي ‌باشد و همچنين داراي كيفيت بالايي نيز هستند.

از جمله شركت ها معروفي كه تجهيزات آنها در ايران توسط فروشگاه مستر شبكه به فروش مي ‌رسد:

  • دستگاه‌ هاي روتر سيسكو، سوئيچ شبكه دي لينك، شبكه، فايروال ها ، اكسس سرورها ، اكسس پوينت و غيره مي ‌باشد.
  • شركت HP ارائه دهنده‌ي تجهيزات پردازشي همانند سرور ها ، ذخيره ساز ها و ... مي‌باشد
  • شركت Juniper در زمينه امنيت و تجهيزات امنيتي همچون فايروال ها و UTM ها فعاليت مي‌ كند.

با تمامي مشكلات و سختي كه وارد كنندگان تجهيزات شبكه متحمل مي‌ شوند سعي بر آن است كه كالاهاي وارد شده با بهترين كيفيت و از برترين برند ها باشد و همچنين تمامي كالاها داراي گارانتي معتبر و توسط سازمان تنظيم مقررات تاييد شده باشند.

از جمله گارانتي‌ هاي معتبر ايراني در اين زمينه ، شركت مستر شبكه مي ‌باشد كه پشتيباني‌ اش بواسطه‌ فعاليت چند ساله ‌ي خود و همچنين داشتن تيم فني بسيار قوي و با سابقه، توانسته خدمات جامع و وسيعي را در اين زمينه ارائه نمايد.

امروزه داشتن شبكه ‌ي كامپيوتري يكي از ضروريات بسيار مهم در بسياري از شركت ‌ها و حتي منازل بر اساس كاربرد آن شده است. در شركت يا سازمان ‌ها با داشتن شبكه مي ‌توانند با به اشتراك گذاشتن تجهيزات شبكه مهم ، در هزينه ‌ي خريد بسياري از دستگاههاي سخت افزاري صرفه جويي نمايند. براي مثال زماني كه يك دستگاه چاپگر داريد و مي‌ خواهيد همه‌ ي كامپيوترها از آن استفاده كنند، تجهيزات شبكه كمك كي كند يك شبكه خانگي بسازيد.

همچنين در زمينه سخت افزاري نيز به صرفه مي‌ باشد به ‌طوري كه مي‌ توان در شبكه، CD-ROM و دستگاه‌ هاي ذخيره سازي مانند هارد ديسك و نيز اطلاعات را در تمامي نرم افزارهاي تحت شبكه ، به اشتراك گذاشت.

شبكه‌ كامپيوتري كه به درستي طراحي شده باشد، مي تواند از دسترسي غير مجاز به منابع شبكه جلوگيري نمايد و ويژگي‌ هاي بسيار قدرتمندي را براي شما مهيا ‌سازد. بنابراين انتخاب فروشنده‌ اي صادق و حرفه ‌اي در زمينه تجهيزات ، لوازم و محصولات شبكه از اهميت ويژه اي برخوردار است. پيشنهاد ما به شما مراجعه به سايت مستر شبكه بوده كه شما مي ‌توانيد در ارتباط با خريد و كسب اطلاعات در زمينه تجهيزات شبكه به اين سايت مراجعه نماييد.

بزرگترين ويژگي ‌هايي كه شما در استفاده از اين سايت از آن بهره مند خواهيد شد امكان مقايسه ويژگي‌ هاي تجهيزات در كنار يكديگر و همچنين جستجوي مدل مورد نظر از طريق جستجوي پيشرفته براساس امكانات موجود بر روي تجهيزات مي‌ باشد.
اكثر مديران شبكه در اين زمينه با مشكلات زيادي رو به رو هستند و گاهي بدليل گستردگي اطلاعات شبكه ‌ي كامپيوتري ، نيازمند اطلاعاتي فراتر از خصوصياتي كه در سايت‌ ها مطرح شده است مي‌‎باشند ، در صورت لزوم امكان استفاده از مشاوره رايگان با كارشناسان اين شركت از طريق تماس تلفني نيز مهيا شده است.

يكي از مهمترين اهداف اين سايت ارائه اطلاعات صحيح و دقيق به مشتريان خود در تمامي زمينه ‌ها مي‌ باشد. اطلاعاتي واضح و روشن كه به زبان ساده مطرح شده است.

 

حال كه به ضرورت حضور شبكه و فناوري اطلاعات در زندگي روزمره شما اشاره شد به عبارتي حضور اين صنعت در ابعاد وسيع و اشكال مختلف در زندگي انسان احساس مي‌ شود كه توانسته است امكانات بسيار زيادي را در اختيار كاربران خود قرار دهد .

از طرفي نياز به اين دانش ، روز به روز در حال افزايش است و در ايران نيز معدود افرادي هستند كه دانش كافي و لازم در زمينه تجهيزات شبكه را داشته و همچنين تخصص ‌هاي مربوط به آن را به صورت آكادميك گذارنده باشند.

علم شبكه ‌ي كامپيوتري نيازمند دانش تخصصي مي‌باشد. به همين دليل در انتخاب تجهيزات شبكه بايد بسيار دقت داشت تا بر اساس نياز ، تجهيزات را با مشاوره صحيح بتوان با قيمت مناسب و همراه با گارانتي معتبر خريداري كرد.
در اين مقاله هدف ما معرفي برند هاي معتبر در هر يك از زمينه‌ هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات مي ‌باشد. در متن زير براي كسب اطلاعات بيشتر ليستي مختصر از برند هاي محبوب در زمينه‌ ها مختلف براي شما قرار داده‌‎ايم:
روتر و سوئيچ شبكه : سيسكو و ميكروتيك

راديو هاي وايرلس: ميكروتيك، ubnt، موتورولا

ذخيره ساز تحت شبكه: HP ، EMC

فايروال ها و UTM: سيسكو، SOPHOS، JUNIPER، FORTIGATE

تجهيزات VOIP : سيسكو، سنگوما ، گرند استريم ، YELINK

كابل شبكه: لگراند، نگزنس، Belden

ماژول و كارت شبكه – مثل HP و ..

تجهيزات جانبي مثل پچ پنل و پچ كرد: لگراند، نگزنس، AMP، برندركس، اشنايدر

ماژول ها و كارت ها: سيسكو،  HP
همواره براي خريد چنين محصولاتي ميتوانيد به مستر شبكه سر بزنيد. براي خريد سرور شبكه ميتوانيد از مستر شبكه مشاوره بگيريد.


برچسب: مستر شبكه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۷:۳۴ توسط:حامد موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی