تبليغات ريپورتاژ

تبليغات ريپورتاژ در سيستم وبلاگدهي آريا با اتوريتي عالي و الكسا پايين

هميشه يه خبري هست!!

به گزارش گروه بازرگاني خبرگزاري خبرفوري، امروزه با وجود اينترنت و سايت‌هاي خبري گوناگون، ديگر نيازي نيست روزانه، ساعت‌هاي زيادي را منتظر باشيم و راس ساعت خاصي و تنها از طريق راديو يا تلويزيون، از اخبار جديد مطلع شويم. به لطف اينترنت، رسانه‌هاي ديجيتال و شبكه‌هاي اجتماعي، اخبار با سرعت بسيار بالايي در سرتاسر جهان منتشر و پخش مي‌شوند. اما آيا مي‌توان به هر رسانه‌اي اعتماد كرد؟ از موثق بودن منابع آن اطمينان داريد؟ آيا اخباري كه از طريق رسانه‌هاي مختلف به‌دست مي‌آوريد، بدون جهت‌گيري و بي‌طرف هستند؟ آيا تمامي جوانب اخبار در رسانه‌ها گفته مي‌شود؟ آيا به اندازه كافي جامع هست و موضوعات مختلف را پوشش مي‌دهد؟

بنابراين، دسترسي به رسانه‌اي كه بتواند اخبار را از منابع معتبر و بي‌طرف و به صورت جامع در اختيار شما قرار دهد، موهبت بزرگي محسوب مي‌شود. وب‌سايت خبري به ادرس khabari.org يكي از اين رسانه‌ها است كه به تازگي فعاليت خود را آغاز كرده است. پلتفرم «خبري»، ويژگي‌هاي خاص و منحصر به فردي را ارائه كرده است تا كاربر در كمترين زمان و بهينه‌ترين حالت، اخبار مورد نظرش را دريافت كند. «خبري» يك پيلفرم هوشمند است و بر اساس هوش مصنوعي به همراه انتخاب سردبير عمل مي‌كند تا هر كاربر اخبار مهم و مورد علاقه‌اش را تنها در چند ثانيه دريافت كند. از جمله مهم‌ترين و شاخص‌ترين ويژگي‌هاي اين وب‌سايت مي‌توان به جامع بودن، دارا بودن منابع مختلف و معتبر، ارائه تمام حواشي يك موضوع در بخش پوشش خبري،نمايش مدرن اخبار به كاربر و تلويزيون خبري شامل تمام ويدئوهاي جذاب روز اشاره كرد.

به «خبري» اطمينان كنيد

پلتفرم «خبري»، اخباري را در اختيار شما قرار مي‌دهد كه از منابع بسيار زياد و كاملاً معتبر جمع‌آوري شده‌اند. اخبار موجود در اين پلتفرم، كاملاً شفاف و دقيق است و منبع هر خبر نيز مشخص شده است. بنابراين، با «خبري» از بابت درست و موثق بودن اخبار، خيالتان آسوده خواهد بود.

 

در بخش «پوشش خبري» از همه حواشي يك خبر مطلع شويد

خبرهايي كه اين روزها مي‌شنويم، جوانب مختلفي دارند كه بسياري از خبرگزاري‌ها ممكن است به دليلي، تنها بخشي از آن را پوشش دهند. در وب‌سايت «خبري» مي‌توانيد از تمامي جوانب اخبار در يك نگاه و به بهترين شكل ممكن مطلع شويد. چرا كه «خبري» همه‌ي حواشي يك خبر را از منابع مختلف جمع‌آوري مي‌كند و به صورت يكجا در اختيار شما قرار مي‌گيرد. تمامي اخبار، تصاوير، ويدئوها، توئيت‌ها و پست‌هاي شبكه‌هاي اجتماعي پيرامون موضوعات مختلف در يك «پوشش خبري» قابل دسترسي است.

 

اخبار مربوط به موضوعات مختلف را در «خبري» دنبال كنيد

پلتفرم «خبري» تمامي موضوعات شامل اخبار سياسي، اقتصادي، تكنولوژي، اخبار فرهنگي،ورزشي، سلامت، حوادث و ... را پوشش مي‌دهد و به همين دليل، يك خبرخوان جامع محسوب مي‌شود. اخبار با موضوعات مختلف به صورت مرتب و طبقه‌بندي‌شده در دو دسته‌ي پربازديدترين و تازه‌ترين اخبار در پلتفرم «خبري» ارائه مي‌شود. به عنوان مثال، براي اطلاع از اخبار ورزشي روز، تنها كافي است با يك كليك به بخش اخبار ورزشي وب‌سايت «خبري» مراجعه كنيد. بنابراين، لازم نيست براي دريافت اخبار با موضوعات مختلف، به چندين خبرگزاري يا وب‌سايت مراجعه كنيد.در وبسايت خبري تبليغات همسان يا نتيو  آزاردهنده نبوده و كاربران به راحتي ميتوانند خبر ها را مطالعه كنند

اخبار را در «خبري» با ظاهري مدرن دنبال كنيد

طراحي وب‌سايت «خبري» كاملاً مدرن و متفاوت با ساير خبرگزاري‌ها و وب‌سايت‌هاي خبري است. «خبري» به گونه‌اي طراحي شده كه كاربران بتوانند به سرعت و به سادگي اخبار را دنبال كنند. حتي با اسكرول كردن صفحه اصلي خبري و با نگاهي كوتاه مي‌توانيد خلاصه‌اي از اخبار را متوجه شويد. طراحي خبري مطابق‌ با خبرخوان‌هاي به‌روز دنياست تا تجربه‌ي لذت‌بخش‌تري را براي شما فراهم كند.

تلويزيون خبري  را از دست ندهيد

۵۰۶ وب‌سايت خبري/ هميشه يه «خبري» هست

ويدئو نقش بسيار مهمي در دنياي ديجيتال دارد. كاربران اينترنتي علاقه خاصي به محتواهاي ويدئويي دارند؛ به همين دليل، «خبري» نيز توجه ويژه‌‌اي به اخبار چندرسانه‌اي داشته و بر همين اساس، اخبار جذاب ويدئويي را از منابع مختلف جمع‌آوري مي‌كند و به ساده‌ترين حالت، در قالب تلويزيون خبري به كاربران نمايش مي‌دهد و مي‌توانيد ويدئوهاي خبري، ديدني‌ها، حوادث و ساير موضوعات را در تلويزيون خبري مشاهده كنيد.

اپليكيشن «خبري»

۵۰۶ وب‌سايت خبري/ هميشه يه «خبري» هست

علاوه بر وب‌سايت، پلتفرم خبري يك اپليكيشن نيز منتشر كرده است. اپليكيشن خبري براي آن دسته از كاربراني كه با موبايل ارتباط بهتري برقرار مي‌كنند، مناسب است. اپليكيشن خبري علاوه بر تمامي امكانات گفته‌شده در وب‌سايت، امكان شخصي‌سازي دقيق‌تري را براي شما فراهم كرده است. به‌ اين صورت كه كاربر مي‌تواند موضوعات و دسته‌بندي‌هاي مورد علاقه‌اش را دنبال كند و پس از آن، اخبار مرتبط با آن دسته‌بندي را مطالعه كند. اپليكيشن خبري براي تشخيص سليقه خبري كاربران از سيستم يادگيري ماشين استفاده مي‌كند؛ بنابراين، هرچه كاربر خبرهاي بيشتري در اپليكيشن بخواند، «خبري» به صورت هدفمندتري اخبار را به هر كاربر نمايش مي‌دهد. جذاب‌ترين ويژگي اپليكيشن خبري امكان دريافت اعلان شخصي‌سازي‌شده مرتبط با علايق شماست و تعداد اعلان دريافتي در روز را نيز شما مشخص مي‌كنيد؛ تا فقط از اخبار مورد علاقه‌تان و به تعدادي كه دوست داريد مطلع شويد. 


برچسب: خبرگزاري خبرفوري،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۴۴:۱۲ توسط:حامد موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی