تبليغات ريپورتاژ

تبليغات ريپورتاژ در سيستم وبلاگدهي آريا با اتوريتي عالي و الكسا پايين

تور دبي

تور دبي

دبي شهري است كه طي چند سال اخير، از فرش به عرش رسيده است. اگر عكس هاي دو دهه قبل دبي را ببينيد، متوجه مي شويد كه از يك صحراي برهوت به وضع كنوني اش رسيده است. برج هاي سر به فلك كشيده و خيابان هايي كه به خيابان هاي لس آنجلس تنه مي زنند، تنها بخشي از زرق و برق دبي در سالهاي اخير است.

بازارهاي سنتي، فرهنگ نه چندان غريبه براي ما ايرانيان، رستوران هاي لاكچري و پاساژهاي شيك، همه و همه مي توانند چند روز فوق العاده را در قالب يك تور براي شما ثبت كنند. ضمن اينكه دبي يكي از سواحل زيباي خليج فارس را دارد و چون آب و هوايش تقريبا گرم است، در اكثر روزهاي سال مي توانيد به لب ساحل رفته و از فستيوال ها و كارناوال هاي ساحلي اش لذت ببريد.

اگر قصد داريد كه با هزينه مناسب و مقرون به صرفه، سفري لذت بخش و خاطره انگيز را به اين شهر كوچك حوزه خليج فارس تجربه كنيد، شما را به خواندن ادامه مطلب در رابطه با تور دبي توصيه مي كنيم.

 تور دبي

سواحل دبي

ورود به سواحل زيباي دبي براي عموم آزاد است. مناطق پاك و سالم و البته داراي وسايل تفريحي و رفاهي متنوع، در اين سواحل انتظار شما را مي كشند. اما اگر بنا باشد چندتا از سواحل ممتاز دبي را نام ببريم، اين چند ساحل مي توانند بخشي از ليست پيشنهادي ما باشند:

الممراز:  ساحل الممراز  بيشتر به خاطر وسعت و نوع جغرافيايي كه دارد، بسيار مشهور شده است. با رفتن به اين ساحل ميتوانيد به چشم انداز فوق العاده اي از خليج فارس دست يابيد.

جميرا: ساحلي كه نخل هاي كوتاه بسياري آن  را پر كرده اند و از دور كه به جميرا نگاه ميكنيد، طلايي رنگ به نظر مي رسد.

روسي: ساحل روسي را مي توان جزو خلوت ترين سواحل دبي دانست. چون بسياري از توريست هايي كه به دبي مي روند سري هم به اينجا مي زنند، به ساحل روسي معروف است. اما خيالتان راحت، چون بخاطر جغرافيايي كه دارد و خيلي در دسترس نيست، جمعيت زيادي را در آن جا مشاهده نخواهيد كرد.

آب و هواي دبي

دبي آب و هوايي گرم و مرطوب دارد. بهترين فصل براي گردش كردن در آن بهار است (ارديبهشت بهترين ماه است و تا اواخر خرداد هم مي تواند مقصد خوبي برايتان باشد) اما در فصل زمستان، دما به بيش از 40 درجه سانتي گراد مي رسد. به همين دليل فصل تابستان، گزينه مطلوبي براي رفتن به دبي نيست اما اين مورد هم فرد به فرد متغير است. اگر هدفتان بيشتر وقت گذراني در هتل ها و پاساژهاي زيباي دبي است، در تابستان هم مي توانيد از دبي لذت ببريد.

خنك ترين فصل دبي منطقا زمستان است كه اندكي از گرماي هوا كاسته مي شود. در كل بيشتر راهنمايان تورهاي گردشگري، ماه ارديبهشت و فصل زمستان را به مسافرين تور دبي توصيه و پيشنهاد مي كنند. آژانس مسافرتي چهارفصل مفتخر است در طول سالهاي گذشته همواره به عنوان مجري برگزيده تور دبي همراه مسافران عزيز بوده است . اگر شما هم مايل بوديد از نرخ رزرو تورها و هتلهاي دبي مطلع شويد ميتوانيد از سايت آژانس مسافرتي چهارفصل به آدرس www.chaharfasl.net بازديد نماييد و يا از طريق ايميل info@chaharfasl.net با كارشناسان بخش دبي در ارتباط باشيد.

فرودگاههاي دبي

فرودگاه بين المللي دبي: اين فرودگاه را پر رفت و آمدترين فرودگاه جهان مي دانند، چرا كه هر هفته، هشت هزار پرواز در آن انجام ميشود.

نكته مهم ديگري درباره فرودگاه بين المللي دبي، اين است كه در سال 70 هزار نفر در آن رفت و آمد دارند كه همين باعث شده است اين فرودگاه را سومين فرودگاه از نظر تعداد مسافر در جهان بنامند. البته خيالتان راحت باشد چون كه فرودگاه بين المللي دبي، با داشتن سه ترمينال، كار مسافرين خود را حسابي راحت كرده است.

آدرس: Al quds s.t

 تور دبي

فرودگاه بين المللي آل مكتوم: اين فرودگاه را سالها بعد از فرودگاه بين المللي دبي ساخته اند و به همين دليل بسيار نو و پر زرق و برق تر از آن است. 5 مسير فرود در فرودگاه آل مكتوم وجود دارد كه بخش زيادي از نقل و انتقالات بارها را با استفاده از اين فرودگاه انجام ميدهند.

آدرس: Emirates r.d

هتل هاي دبي

تنوع هتل هاي دبي به قدري بالاست كه مسافران جديد تور ارزان دبي را به محض ورود، دچار سرگيجه ميكند. شما از هر كسي كه چند بار به دبي رفته است سوال كنيد كه بهترين هتل دبي كدام است، احتمال دارد كه پاسخ متفاوتي از ديگري دريافت كنيد. اما اين چند هتل از طرف «چهارفصل» به شما پيشنهاد ميشود كه با اطمينان خاطر مي توانيد از آنها استفاده كنيد:

رافلز دبي: براي يك شب اقامت در رافلز دبي بايد حداقل 325 دلار هزينه كنيد. اين تنها نكته اي است كه شايد شما را آزرده خاطر كند. اما مطمئنا باشيد كه تمام اين پولي كه خرج اقامت در رافلز دبي خواهيد كرد، ارزشش را دارد.

طراحي بيروني ساختمان هتل و ديزاين داخلي اتاقها، به محض رويت، بيننده را دچار حيرت ميكند. شايد مشابه اين هتل را تا كنون فقط در فيلم هاي هاليوودي ديده باشيد. اما حالا شما هم مي توانيد در همان اتاق هايي بخوابيد، كه كسي مثل جيمز باند، در آنها ماموريت هاي خود را انجام ميدهد.

آدرس: 12th street, sheikh Rashid road, wafo city

گراسونور هاوس: اندكي از رافلز هتل ارزان تر است. اما اين هتل نيز بي نظير است، خصوصا اگر شب را در آنجا بگذرانيد. نورپردازي گراسونور جزو مثال زدني ترين نمونه هاي نورپردازي براي يك هتل است.

آدرس: Al emreet street, dubai marina

هتل چهارفصل جميرا: منطقه اي در دبي وجود دارد كه به آن جميرا گفته مي شود. منطقه جميرا جزو مناطقي است كه گردشگران تورهاي خوب دبي حتما بايد به آن سري بزنند. هتل چارفصل جميرا نيز، در اين منطقه قرار دارد و ضمنا، هزينه ارزان تري هم نسبت به بقيه برمي دارد.

آدرس: Jumeirah s.t

 تور دبي

بهترين زمان براي سفر به دبي

همان طور كه گفته شد، ارديبهشت و سه ماه زمستاني سال، بهترين زمان براي سفر به دبي هستند. البته لازم به ذكر است كه، اين چهار ماه علي رغم اينكه از نظر آب و هوايي بسيار مناسب تر هستند؛ اما از نظر تعداد توريست ها و مسافرين موجود در دبي، شلوغ ترين ماهها نيز محسوب مي شوند.

بنابراين اگر از شلوغي خوشتان نمي آيد، يا دوست داريد كه سفري ارزان تر به دبي داشته باشيد، تابستان بهترين زمان گردش كردن در اين شهر حاشيه خليج فارس است.

غذاهاي متنوع در دبي

نكته جذاب در مورد دبي، حجم عظيم تنوع غذاهاي آن است. اكثر رستوران ها و فست فودهاي معتبر جهان در دبي نمايندگي دارند. تقريبا از هر فرهنگي در ملل مختلف، ميتوانيد حداقل يك غذا را در دبي پيدا كنيد. منوهايي از غذاهاي لذيذ در رستوران ها و فست فودها و البته آشپزخانه هاي سنتي دبي وجود دارد، كه شما ميهمانان تور دبي احتمالا بخش زيادي از زمان خود را صرف بررسي آنها خواهيد كرد.

 تور دبي

نكات مهمي كه بايد بدانيد

ساعت دبي نيم ساعت از ساعت تهران عقب تر است. زبان رسمي آن مانند ديگر شهرها و كشورهاي همسايه اش، عربي است؛ اما شما با دانستن زبان انگليسي هيچ مشكلي در دبي نخواهيد داشت. پول رسمي دبي «درهم» است.

 تور دبي

مراكز خريد در دبي

پاساژها و مال هاي فوق العاده اي در دبي هستند كه همانند هتل هايش، انتخاب را براي گردشگران سخت مي كنند. با اين حال، دبي مال، امارات مال، برجمان، دبي اوتلت مال و بطوطه مال از مهم ترين مراكز خريدي هستند كه ميتوان به آنها اشاره كرد.

تور دبي

جاذبه هاي دبي

دبي جاذبه توريستي كم ندارد. به هر حال مقصد بسياري از توريست هاي جهان است و اين تنوع در داشتن جاذبه هاي گردشگري، امري بديهي است. اما برج خليفه (كه بزرگترين برج ساخته بشر است)، آب نماي موزيكال دبي، باغ جادويي گل ها و برج العرب را ميتوان به عنوان بخشي از ليست بلند بالاي جاذبه هاي دبي براي مسافران بهترين تورهاي دبي نام برد.

مدارك مورد نياز

ورود به امارات نيازمند ويزاي مخصوص اين كشور است. براي اخذ ويزا، بايد گذرنامه (با حداقل 6 ماه اعتبار) داشته باشيد.

 

منبع : سايت آژانس مسافرتي چهارفصل https://chaharfasl.net


برچسب: خريد تور دبي، تور دبي ارزان،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۵۲:۲۴ توسط:حامد موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی