تبليغات ريپورتاژ

تبليغات ريپورتاژ در سيستم وبلاگدهي آريا با اتوريتي عالي و الكسا پايين

كابينت آشپزخانه كرج

كابينت آشپزخانه كرج

مجموعه آمادكور فعاليت خود را از بهار سال ۱۳۸۶ با استفاده از تجربه چندين ساله مديرعامل خود در انجام پروژه‌هاي متعدد طراحي و اجراي كابينت آشپزخانه در كرج و تهران، با تكيه‌ بر تخصص تيم طراحي و اجرايي خود، متشكل از طراحان خوش‌ذوق و خلاق و مهندسين متعهد آغاز نموده است.

حيطه اصلي فعاليت آمادكور، خدمات در حوزه كابينت آشپزخانه، طراحي كابينت آشپزخانه و به‌طوركلي مصنوعات ام‌ دي ‌اف (mdf) با تمركز بر دكوراسيون آشپزخانه است. خدمات آمادكور به‌صورت تخصصي در سه بخش‌ِ زير به مشتريان ارائه مي‌شود.

  • فروش كابينت آماده و پيش‌ساخته‌ي ام‌ دي ‌اف، هاي ‌گلاس و ممبران
  • طراحي، توليد و اجراي دكوراسيون آشپزخانه و كابينت سفارشي
  • طراحي، توليد و اجراي سازه‌هاي ام دي اف اعم از كمد ديواري، كتاب خانه و ...

كابينت آماده آمادكور

آشپزخانه‌اي درنهايت سرعت و دقت، مقرون‌ به‌صرفه، بدون هيچ دلهره براي افرادي كه زمان كافي در اختيار ندارند و مي‌خواهند در كمترين زمان، با هزينه كم آشپزخانه‌شان را كابينت كنند.

آمادكور بدون در نظر گرفتن نام كابينت آشپزخانه آماده، با استفاده از متريال مرغوب، امكان انتخاب از ميان ده‌ها طرح و رنگ و در نظر گرفتن ابعاد استاندارد، اقدام به ساخت كابينت آماده نموده است تا رضايت هر قشر و طبقه‌اي را جلب كند. كابينت آماده آمادكور در چهار طرح كابينت آماده ام دي اف، كابينت آماده ممبران، كابينت آماده هاي گلاس و كابينت آماده فراميد در بازار عرضه مي‌شوند. مشتريان مي‌توانند با توجه به سليقه و بودجه خود يكي از طرح‌هاي كابينت آماده را در رنگ‌هاي مختلف خريداري كنند.

كابينت آشپزخانه كرج

قيمت كابينت آماده به متريال مورد استفاده در ساخت كابينت وابسته است كه آمادكور با استفاده از بهترين متريال موجود، چه در ورق ام دي اف و چه در يراق آلات مورد استفاده، بهترين محصولات را در اختيار شما قرار مي‌دهد. متريال مصرفي در كابينت آماده آمادكور هيچ تفاوتي با كابينت‌هاي سفارشي ندارد و تنها دليل كاهش قيمت در كابينت آماده ساخت كابينت‌هاي آماده در تيراژ بالاست.

امكان سفارشي شدن در كابينت آماده آمادكور وجود دارد. به اين صورت كه پس از نصب كابينت آشپزخانه، در صورت تمايل مشتري، بخش‌هايي از آشپزخانه كه خالي از كابينت است، با ساخت كابينت‌هايي متناسب با ابعاد آشپزخانه شما پر خواهد شد.

كابينت سفارشي آمادكور

آشپزخانه‌اي خاص و منحصربه‌فرد، با طراحي ۳ بعدي و امكان انتخاب از ميان انواع متريال و رنگ‌ها؛ با توجه به ابعاد آشپزخانه، براي كساني كه مي‌خواهند كابينت آشپزخانه‌ي لوكس و مختص به خودشان را داشته باشند. انتخابي كه به شما اين فرصت را مي‌دهد تا تمام فضاي آشپزخانه را مطابق با استانداردهاي روز دنيا و بهره‌گيري از ذوق و سليقه‌ي خودتان و تيم طراحي آمادكور تجهيز كنيد و آشپزخانه‌ي خود را قبل از ساخت به صورت طراحي سه بعدي ببينيد و در آن به گردش درآييد و لذت ببريد.

در كابينت سفارشي آمادكور شما مي‌توانيد از ميان ده‌ها طرح و رنگ كابينت مورد نظر خود را انتخاب كنيد و ما تلاش مي‌كنيم با طراحي اصولي در عين رعايت اصول زيبايي شناسي زيباترين شپزخانه را در اختيار شما قرار دهيم. عوامل تاثيرگذار بر قيمت كابينت آشپزخانه بسياراند. آمادكور در بخش كابينت سفارشي بهترين كيفيت را با منطقي‌ترين در اختيار مشتري‌ها قرار مي‌دهد.

كابينت كرج

اگر ترجيح مي‌دهيد كابينت‌هاي آشپزخانه شما كاملا متناسب با ابعاد آشپزخانه شما ساخته شود كابينت سفارشي را انتخاب كنيد. براي اين كار كافيست با كارشناسان ما تماس بگيريد تا براي مشاوره حضوري و اندازه‌گيري به شما مراجعه كنند.

در آمادكور طراحي، توليد و اجراي انواع كابينت‌هاي آشپزخانه ممبران، هاي‌ گلاس و ام‌ دي ‌اف بر اساس نظر و سليقه مشتري و بر اساس متد روز دنيا و نرم‌افزارهاي تخصصي صورت مي‌گيرد. محصولات آمادكور با پيشرفته‌ترين ماشين الات موجود در كشور در صنعت ساخت كابينت آشپزخانه و تلاش مستمر كارشناسان خبره ساخته مي شود و در سريع ترين زمان و با كيفيتي مثال‌زدني در محل موردنظر مشتري محترم نصب مي‌گردد.

كابينت آشپزخانه در كرج

سازه‌هاي ام دي اف آمادكور

شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه كمد ديواري، كتاب خانه، تخت خواب و ديگر سازه‌هاي ام دي اف متناسب با سليقه و ابعاد خانه‌تان پيدا نكرده باشيد. در بخش سازه‌هاي ام دي اف آمادكور شما مي‌توانيد دقيقا متناسب با نيازها، سلايق و ابعاد خانه‌تان بتوانيد محصول خودتان را سفارش دهيد. تيم آمادكور با طراحي سه بعدي محصولات شما اين امكان را به شما مي‌دهد كه قبل از اجراي پروژه طراحي سه بعدي آن را ببينيد و در صورت لزوم، آن را تغيير دهيد.

نمايشگاه كابينت آمادكور در كرج

براي مشاهده محصولات آمادكور و مشاوره حضوري با كارشناسان آمادكور، شما مي‌توانيد به نمايشگاه كابينت كرج واقع در البرز، كرج، بلوار سرداران غربي، نبش بلوار حدادي مراجعه كنيد.


برچسب: آشپزخانه كرج،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۴:۰۲ توسط:حامد موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی