تبليغات ريپورتاژ

تبليغات ريپورتاژ در سيستم وبلاگدهي آريا با اتوريتي عالي و الكسا پايين

راجب جراحي ليفت صورت بيشتر بدانيد!

در اين مطلب شما را با عمل جراحي زيبايي صورت آشنا مي كنيم. درست است كه متخصصاني هستند كه كار جراحي پلاستيك سينه و شكم را انجام مي دهند ولي ليفت صورت از جهاتي شبيه و از جهاتي متفاوت از اين موضوع مي باشد.

در هنگام جراحي زيبايي صورت چه اتفاقي مي افتد؟

عمل جراحي صورت در يك مركز سرپايي (يك مجموعه عملياتي معتبر در مطب يا جراحي خارج از منزل شما) يا بيمارستان، تحت بيهوشي عمومي يا مقطعي با تزريق وريدي انجام مي شود. به شما تركيبي از ليدوكائين، اپي نفرين و ترانگزاميك اسيد تزريق مي شود تا ناحيه را بي حس كرده و در به حداقل رساندن كبودي كمك كند.

براي ليفتSMAS ، جراح برش هايي را در جلوي گوش و پشت گوش ايجاد مي كند. سپس پوست و بافت چربي را از SMAS جدا مي كند و آن ها را با بخيه دوباره جابجا كرده و محكم مي كند. پس از آن، پوست اضافي را برش داده و برش ها را با بخيه مي بندد.

دكتر Devgan مي گويد: با بيش تر ليفت هاي مدرن، ساختار عضلاني صورت به سمت بالا كشيده مي شود و ساختار عضلاني گردن به يك طرف كشيده مي شود و سپس پوست به آرامي روي آن كشيده مي شود، درست مانند يك ملافه صاف. اين روش ها به طرز چشمگيري با ليفت هاي پوستي گذشته متفاوت است و باعث مي شود بيماران به دنبال كشش بيش از حد و تغيير باشند.

با ليفت عميق، جراح از هر طرف يك دريچه پوستي ايجاد مي كند كه شامل پوست، چربي و SMAS مي باشد، سپس آن را بصورت يك واحد بلند كرده و مي كشد. بخيه هاي كششي در لايه SMAS قرار مي گيرند.

هر دو روش به طور معمول شامل كشيدن گردن نيز هستند. جراح پوست را از عضله پلاسما گردن بالا مي برد و عضلات را با بخيه ها محكم مي كند. پلاتيسما يا ماهيچه پوستي گردن معمولا از طريق همان برش هاي پشت گوش قابل دسترسي است، اما گاهي اوقات برشي در زير چانه لازم است، خصوصا در مورد سستي شديد پوست و باند شدن (هنگامي كه ماهيچه ها به دو باند قابل مشاهده تقسيم مي شوند كه در طول گردن و فك كشيده مي شوند)، بعلاوه چربي اضافي را مي توان با ليپوساكشن نيز از بين برد.

ليفت صورت به طور معمول از يك و نيم ساعت تا چهار ساعت طول مي كشد. از آنجا كه تحت بيهوشي عمومي يا آرام بخش وريدي انجام شده است، به شخصي احتياج داريد كه شما را پس از عمل به خانه ببرد.

بعد از درمان چه اتفاقي مي افتد؟

شما همراه با بانداژ به خانه مي رويد كه معمولا بعد از يك روز برداشته مي شوند. پس از برداشتن بانداژ، بايد مراقب برش ها باشيد، آن ها را با آب نمك تميز كنيد و از يك پماد غليظ مانند وازلين يا Aquaphor استفاده كنيد. تا دو روز يا تا زماني كه زهكش ها برداشته نشوند، نمي توانيد حمام كنيد. انتظار تورم و كبودي نيز داشته باشيد.

دكتر Prendiville مي گويد: تورم بايد در 48 يا 72 ساعت به اوج خود برسد. اين بدان معناست كه ممكن است در روز دوم يا سوم از روز اول متورم تر به نظر برسيد. همچنين بايد از خم شدن بيش از حد و يا برداشتن هرگونه شيء سنگين به مدت دو هفته خودداري كنيد.

منبع: سالم زيبا


برچسب: ليفت صورت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۸:۴۳ توسط:حامد موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی