تبليغات ريپورتاژ

تبليغات ريپورتاژ در سيستم وبلاگدهي آريا با اتوريتي عالي و الكسا پايين

جاذبه هاي گردشگري بسيار زيباي مالزي

در اين مطلب قصد داريم تا شما را با تعدادي از جاذبه هاي گردشگري كشور مالزي اشنا كنيم ما در خدمت شما هستيم با موضوع جاذبه هاي گردشگري مالزي و بايد بدانيد كه مالزي كشوري است در جنوب شرقي آسيا و پايتخت اين كشور بسيار جذاب و استوايي شهري نيست جز كوالالامپور كه داراي سواحل و جزيره هاي بكر و مناطق وسيعي از طبيعت دست نخورده بسياري مي باشد و جالب است بدانيد كه آب و هواي مالزي در بيشتر مناطق به جز مناطق مرتفع و كوهستان گرم و مرطوب است كه همين امر سبب شده است تا اين كشورداراي آب و هوايي تقريبا در تمامي طول سال يكسان باشد. اين كشور زيبا داراي سي ايالت و  يه محدوده ‌ي فدرالي مي باشد كه با توجه به موقعيت جغرافيايي آن  هر منطقه زيبايي ‌هاي منحصر به فرد و جاذبه هاي طبيعي خودش را دارد كه شما مي توانيد از آنها در سفرهاي خود ديدن كنيد و لذت كافي و بسياري را ببريد. جنگل هاي سرسبز، سواحل زيبا با چشم اندازهاي وسيع از مهم‌ترين مقاصد گردشگري دنيا محسوب مي شود.

تور مالزي و همواره توريست هاي زيادي مجذوب مناطق ديدني مالزي مي شوند. همچنين از نظر جاذبه‌هاي شهري، رستوران‌هاي معروف با غذاهاي خوش طعم، برجهاي آسمان خراش وكافه هاي متفاوت و نيز فستيوالها و جشنواره هايي كه هر ساله در اين كشور برگزار مي شود سبب شده است تا دوستداران بسياري را به خود جذب كند و سبب شود تمامي كساني كه به اين كشور شرق اسيايي سفر مي كنند بتوانند يكي از برترين و در عين حال جذاب ترين خاطرات گردشگري خود را به ثبت برسانند. در ادامه با ما همراه باشيد تا شما را با تعدادي از برترين جاذبه هاي گردشگري و توريستي كه در كشور مالزي قرار دارد و مي توانيد از انها ديدن كنيد آشنا كنيم.

پارك آبي سان‌ وي

به گزارش سايت سفر باتو ، سان‌ وي يكي از برترين برند هاي ساختماني در كوالالامپور و به طور كلي در كشور مالزي مي باشد كه توانسته است در اين شهر پروژه هاي بسياري نظير  پارك آبي سان وي و هيمنطور پروژه هاي ساختماني و خانه هاي ويلايي و اپارتماني و همينطور مراكز خريد بسيار مدرن و شيك از ديگر مواردي است كه اين كمپاني در ساخت و بهره برداري از آنها توانسته است بسيار موفق عمل كند جالب است بدانيد كه پارك آبي سان وي ولو سيتي بسيار دوست داشتني و فوق العاده مهيج درشهر بسيار زيباي كوالالامپور قرار گرفته است و اين پارك به دليل محيط بسيار سرسبز و طبيعت زيباي و ساحل هاي شني كه دارد يكي از زيبا ترين ساحل هاي ساخته شده به دست انسان را در خود جاي داده است كه مورد توجه بازديد كنندگان بسياري از توريست ها و همينطور گردشگراني كه اين مجموعه آبي ديدن مي كنند قرار گرفته است. جالب است بدانيد كه اين پارك آبي بسيار زيبا توانسته است در بين برترين تفريحات و جاذبه هاي مدرن اين شهر قرار بگيرد و هر ساله گردشگران فراواني را از سراسر دنيا به سمت خود جذب مي كند. سان ‌وي مركز خريد بزرگ و زيبايي نيز دارد كه به سبك معماري مصري طراحي و ساخته شده است كه در آن زميني يخي كه براي پاتيناژ نيز مناسب مي باشد تعبيه شده است كه بسيار در خور توجه است و موج سواري روي آب يكي از اصلي ترين جاذبه هاي گردشگري پارك آبي سان شهر كوالالامپور مي باشد. ترن هوايي هاي هيجان انگيز و همينطور پل معلق كه 428 متر ارتفاع دارد و همچنين باغ وحش تقريبا بزرگي كه دقيقا حس حيات وحش را به بازديد كننده ها منتقل مي كند و پياده روي در ساحل نيز از ديگر جذابيت هاي اين پارك آبي بزرگ هستند . اين مجموعه كه در بيرون شهر كوالالامپور است مجموعه اي از يك شهر بازي ، دنياي آب و باغ وحش مي باشد كه پيشنهاد ما براي شما عزيزان اين است كه اصلا آن را از دست ندهيد زيرا اگر در طول سفر خود از اين مجموعه جذاب ديدن نكنيد گويي كه سفر خود را نيمه كاره رها كرده ايد و هيچ دست آوردي ز اين سفر براي خود نداشته ايد.

پل هوايي لنكاوي

اين پل هوايي كه در ارتفاعات بالاي جزيره لنكاوي قرار گرفته است كه از برترين پل هاي هوايي در شهر لنكاوي مي باشد كه شما را مي تواند با جاذبه هاي طبيعي اين شهر و اين جزيره بيشتر اشنا كند. جالب است بدانيد كه يكي از معروف ترين پل هاي كابلي در جهان است كه درغرب مالزي و نزديكي تله كابين  جزيره لنكاوي قرار دارد. جالب است بدانيد كه ارتفاع اين پل چيزي در حدود هفتصد متر از سطح دريا فاصله دارد و يكي از طولاني ترين ها در نوع خود است و طول آن چيزي بالغ بر صد و بيست متر مي باشد و عرض پياده روي آن بيشتر از يك متر و نيم است و ايمني بالايي برخوردار است.


برچسب: مالزي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۵:۰۹ توسط:حامد موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی