تبليغات ريپورتاژ

تبليغات ريپورتاژ در سيستم وبلاگدهي آريا با اتوريتي عالي و الكسا پايين

ساحل مرجاني كيش و پارك ساحلي سيمرغ كيش

جزيره تفريحي كيش يكي از زيباترين جزيره‌ها در خليج فارس است و از پرطرفدارترين مقاصد گردشگري داخل ايران محسوب مي‌شود. آنجا داراي مراكز خريد متعدد و بزرگ با اجناس خارجي و با كيفيت بوده و جاذبه‌هاي گردشگري مختلفي را شامل مي‌شود كه مي‌تواند شما را روزهاي زيادي سرگرم كند. در اين شهر هتل‌هاي بسيار خوبي ساخته شده است و مي‌توانيد در طول سفر خود با تور كيش در هتل‌هاي 5 ستاره كيش اقامت داشته باشيد. اگر به اين شهر سفر كرديد حتماً به رستوران‌هاي كيش سر بزنيد و از غذاهاي دريايي و خوشمزه رستوران‌هاي آنجا امتحان كنيد. براي سفر به كيش بايد بدانيد به كجا مي‌توانيد سر بزنيد و نياز به اطلاعات داريد. در ادامه به شما نقاط ديدني جزيره كيش را معرفي مي‌كنيم كه در تور كيش اين نقاط را از دست ندهيد.

خانه مردم‌شناسي بوميان كيش

كيش جزيره‌اي تاريخي است و مردماني از قديم الايام در آنجا زندگي مي‌كرده‌اند كه داراي فرهنگ و آداب و رسوم خاص هستند و در خانه‌هاي سنتي و با معماري خاص و زيباي خودشان زندگي مي‌كردند. امروزه مي‌توانيد با رفتن به موزه و خانه‌ي مردم شناسي بوميان جزيره كيش با فرهنگ و شكل زندگي سنتي اين مردم آشنا شويد. آنجا يك خانه بسيار زيبا بوده كه مربوط به يك ثروتمند در كيش بوده است. در آنجا مي‌توانيد با تزئينات سنتي و وسايل سنتي كه در خانه‌هاي قديمي اين مردم وجود داشته اند آشنا شده و اطلاعات زيادي در مورد شيوه زندگي آنها كسب كنيد.

پارك ساحلي سيمرغ كيش

اگر به جزيره كيش با آفر تور كيش سفر كرديد حتماً به سواحل و پارك‌هاي ديدني اين جزيره سر بزنيد يكي از معروف‌ترين پارك‌هاي ساحلي كيش پارك سيمرغ است كه هميشه گردشگران براي لذت بردن از ساحل و فضاي سرسبز و زيبا به آنجا مي‌روند. آنجا داراي زمين‌هاي بازي براي بچه‌ها بوده و براي بزرگتر‌ها هم تفريحاتي مثل زمين تنيس، زمين واليبال و همچنين امكانات تفريحات آبي را دارد. در آنجا مي‌توانيد به كافه و رستوران رفته و غذا و نوشيدني نوش جان كنيد.

اسكله تفريحي كيش

به توضيح سايت سفر باتو ، يكي از نقاط ديدني كيش كه براي عكاسي هم بسيار مناسب است اسكله تفريحي كيش است. آنجا فضايي بزرگ براي پياده روي دارد و مي‌توانيد در آنجا به مشاهده مناظر زيباي خليج فارس برويد. بهترين زمان براي رفتن به اسكله تفريحي كيش در هنگام غروب آفتاب بوده كه بعد از تاريك شدن هوا مي‌توانيد از نورپردازي زيباي آنجا هم لذت ببريد. در نزديكي اين اسكله نقاط ديدني بسيار بوده و مي‌توانيد به فروشگاه‌هاي مختلف برويد يا از رستوران‌ها و كافه‌ها بهره ببريد. آنجا براي تفريحات مختلف آبي مثل قايق سواري هم بسيار مناسب است.

ساحل مرجاني كيش

يكي از بهترين سواحل كيش ساحل مرجاني است. آنجا ساحلي بسيار زيبا بوده و شامل صخره‌هاي زيبا مي‌شود. در اين ساحل غواصان به غواصي مي‌پردازند زيرا شامل زيبايي بسيار در كف آب آنجا است و كف آب آنجا را مرجان‌ها و صدف‌هاي دريايي پوشانده‌اند و شامل آبزيان بسيار زيبا و رنگارنگي مي‌شود. منظره زيباي اين ساحل و امكانات خوب براي آبتني و تفريح، بسياري را براي تجربه ساحل گردي به اين ساحل زيبا مي‌كشاند.

شهر باستاني حريره كيش

يكي از نقاط ديدني تاريخ كيش كه شامل بناهاي ديدني مختلف مي‌شود شهر حريره است. آنجا شهري قديمي بوده كه به صدها سال پيش ساخت‌اش باز مي‌گردد و ساكنان اوليه اين جزيره در آنجا زندگي مي‌كردند كه مردماني ماهيگير و تاجر بوده‌اند. در اين منطقه مي‌توانيد به نقاط مختلف ديدني برويد و از خانه‌هاي مختلف ديدن كنيد كه شامل خانه اعياني، حمام و خانه‌هاي سنتي با معماري خاص و منحصر به فرد جنوبي مي‌شود. اين شهر در نزديكي دريا بوده و منظره زيبا خليج فارس را هم شامل مي‌شود.

درخت سبز كيش

يك درخت بسيار زيبا و قديمي در كيش قرار دارد كه عمر آن به ششصد سال مي‌رسد. اين درخت به درخت سبز معروف است و از جاذبه‌هاي گردشگري اين جزيره محسوب مي‌شود. اين درخت يك درخت لور بوده كه به آن انجير معابد هم مي‌گويند. برخي اين درخت را يك درخت خوش يومن و داراي احترام محسوب مي‌كنند. در اطراف اين درخت فضاي سبز وجود دارد و مي‌توانيد در آنجا استراحت كنيد.

بوستان آهوان كيش

يكي ديگر از نقاط ديدني طبيعي و زيباي كيش بوستان آهوان است كه در آنجا آهو‌هاي زيبا به شكل آزاد در فضايي بزرگ به زندگي مشغولند و مي‌توانيد آنها را از دور مشاهده كنيد. اين مجموعه در سال 1380 افتتاح گرديده و شامل باغ وحش نيز مي‌شود. مي‌توانيد در آنجا در محيطي زيبا قدم بزنيد و به تماشاي حيوانات بپردازيد و حتي به آنها غذا هم بدهيد.

آب‌انبار كيش

يكي از ساختمان‌هاي زيبا و تاريخي كيش آب انبار كيش است. آنجا مكاني براي نگهداري آب است كه آب را با 5 بادگير خود خنك نگاه مي‌دارد. از گذشته مردم براي گرفتن آب به آنجا مي‌رفته و آب خود را از اين آب انبار تهيه مي‌كرده‌اند. در درون اين آب انبار مي‌توانيد از هواي خنك لذت ببريد و از معماري جالب آنجا كه باعث خنك شدن هواي داخل اين محيط مي‌شود لذت ببريد.


برچسب: كيش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۰۰:۴۱ توسط:حامد موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی