تبليغات ريپورتاژ

تبليغات ريپورتاژ در سيستم وبلاگدهي آريا با اتوريتي عالي و الكسا پايين

ديدني هاي تركيه از كاپادوكيا تا سيده

جاذبه هاي كاپادوكيا

يكي از برترين مكان هايي كه مي توان به آن پرداخت شهر بسيار زيبا و شگفت انگيز كاپادوكيا مي باشد. كاپادوكيا شهري است كه قصد داريم از ديدني هاي تركيه كه در ميانه ي شگفت انگيز ترين بخش هاي اين كشور قرار دارد را به شما معرفي نماييم. در اصل كاپادوكيه در ميان چندين استان قرار گرفته است و به همين منظور از نظر ويژگي هاي زمين شناسي  و همينطور جاذبه هاي طبيعي داراي خصوصيات جالب و منحصر به فردي بوده كه اشن شهر را در ميان عجيب و جالب انگيز ترين منطقه هاي و هم در زمره ي پرطرفدار ترين مقاصد گردشگري در اين كشور قرار مي دهد. اين شهر بسيار ديدني يكي از بهترين مكان هاي موجود براي بالون سواري است و به همين علت دراين منطقه، اين كسب و كار بسيار رونق گرفته است زيرا تعداد بسيار زيادي از گردشگران براي ديدن كردن از اين جاذبه ي بسيار ديدني به تركيه سفر مي كنند. از ديگر ويژگي هاي كاپادوكيه كه در ميان ديدني هاي اين كشور قرار دارد اين است كه از مجموعه ‌اي از شهر‌ها و روستاهاي زيرزميني تشكيل شده است.

يكي رويداد هاي بسيار جالبي كه در كاپادوكيه  تور تركيه روي دارد، اين بود كه در جريان كنده كاري هاي يك پروژه‌ ي بسيار بزرگ در اين منطقه، كارگران كه در حال كار كردن بودند منطقه ‌ي جديدي را از زير زمين بيرون آوردند. در اين شهر بسيار زيباي زير زميني شبكه ‌اي از اتاق‌ ها و تونل‌ هاي زيرزميني قرارگرفته بود كه در نوع خود بسيار جالب توجه بوده است. تعداد زيادي از اقامتگاه‌ هاي زيرزميني شامل گالري ، كليسا، آب راهه، مخزن، اتاق‌ هاي نشيمن، آشپزخانه و حتي چايخانه در اين بخش از كاپادوكيا پيدا شد. در ادامه با ما همراه باشيد تا شما رابا جاذبه هاي ديدني ديگر تركيه و مناطق بي نظير ان آشنا كنيم.

فستيوال موسيقي استانبول

به اعلام سايت سفر باتو ، يكي ديگر از مواردي كه در تركيه مي تواند براي شما بسيار خوشايند باشد و سفر شما را خاطره انگيز كند فستيوال موسيقي در اين شهر است. شايد به توان گفت يكي از بهترين فسيتوال هاي موسيقي استانبول و يكي از معروف‌ ترين فستيوال‌هاي موسيقي كلاسيك در اروپا، فستيوال موزيك استانبول مي باشد. اين فستيوال بسيار جذاب كه به مدت بيست روز در اويل فصل تابستان برگزار مي شود داراي طرفدارن بسيار زيادي بوده. اين جشنواره مهم ‌ترين رويداد موسيقي كلاسيك در تركيه به شمار مي‌آيد و در طول برگزاري آن در تمام شهر از مكان‌هاي تاريخي و پارك‌ها گرفته تا سالن‌هاي كنسرت و اپرا نمايش‌ هاي بسيار جذابي را برگزار مي كنند. يكي از اين مواردي كه ممكن است براي هر توريستي جذاب باشد رقص باله است، رقص باله نيز پاي ثابت اين فستيوال مي باشد. فستيوال موزيك استانبول براي اولين بار در سال هزار و نهصد و هفتاد و سه برگزار شد و از آن پس هر ساله هنرمندان به نام و مشهوري از سراسار دنيا  و همينطور هنرمندان ترك تبار در اين شهر گرد هم جمع مي‌شوند و به هنرنمايي مي ‌پردازند. معمولاً هر سال براي اين جشنواره بسيار ديدني تمي در نظر گرفته مي‌شود. كه در نوع خود هر كدام از اين تم ها نيز اثري هنري به شما مي رود.

ديدني هاي مارماريس

يكي از پرطرفدارترين و پرترافيك ‌ترين تفريگاه هاي كنار دريايي در كشور تركيه شهر بسيار زيباي مارماريس است. مارماريس با سواحل ماسه ‌اي طلايي و سفيدش در كنار معماري تاريخي‌ بسيار جذابش و همينطور آب فيروزه اي و كوهستان هاي ديدني و سر به فلك كشيده اش يك تابلوي نقاشي كامل از تمامي زيبايي‌ هاي طبيعي مي باشد. اين جزيره بهشت توريست‌ ها و مسافراني مي باشد كه به جست ‌و جوي آرامش و فرار از روزمرگي چمدان مي ‌بندند و به اين مقصد بسيار دوست داشتني سفر مي كنند. زندگي شبانه‌ ي پر سر و صدا و بسيار جذاب و هيجان انگيز و همينطور ورزش ‌هاي آبي بسيار زياد در كنار منوي دوست داشتني و لذيذ و وسوسه ‌برانگيز رستوران‌ ها و امكان ماجراجويي‌ هاي بسيار جذاب و خاطره انگيز اين شهر را به يكي از برترين ها تبديل كرده است. به مارماريس كه سفر كنيد اين امكان را داريد كه از تورهاي متونعي مانند قايق ‌راني روي دريا براي كشف مناظر طبيعي اطراف و روستاهاي سنتي كه در همسايگي آن قرار دارند لذت ببريد.

ديدني هاي بسيار زيباي شهر سيده

در زمان پامفيليا اين بخش از كشور تركيه به‌ عنوان يكي از مهم‌ ترين اسكله‌ هاي دوران باستان شناخته مي ‌شود. چشم‌انداز بسيار زيباي از دريا و همينطور ميزهاي شام اشتها برانگيز و زندگي شبانه‌ ي پرشور و پر جست و خيز تمامي كار هايي است كه مي تواد زندگي شما را بسيار هيجان انگيز تر كند. سيده شهري بر جاي مانده از دوران هلنسيتي و روم باستان مي باشد كه شامل آمفي‌تئاتر و معبدي قديمي و جذاب است. سفر به سيده قطعا بخشي فراموش ‌نشدني از سفر شما خواهند بود.


برچسب: تركيه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۶:۱۹ توسط:حامد موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی