تبليغات ريپورتاژ

تبليغات ريپورتاژ در سيستم وبلاگدهي آريا با اتوريتي عالي و الكسا پايين

بهترين متد جوانسازي بدون جراحي

بهترين متد جوانسازي بد ون جراحي عنوان توجه برانگيزي براي كساني است كه به حفظ زيبايي و جواني خود اهميت مي دهند. از آن جا كه اين روز ها هر كسي به جوان ماندن و زيبايي صورت خود اهميت زيادي قائل است، متد هاي متعددي در اين زمينه به وجود آمده اند كه استقبال بالايي هم دارند. گذشت زمان و عواملي چون جاذبه ي زمين، استفاده از محصولات نا مناسب و ... منجر مي شوند مثل دوران جواني صورت شاداب و صافي نداشته باشيم و رفته رفته شاهد تغييرات چشمگيري در آن شويم؛ تغييراتي همچون افتادگي پلك ها، افتادگي غبغب، افتادگي ابرو، بروز چين چروك در قسمت هاي مختلف صورت اعم از دور چشم، پيشاني، گونه ها و ... براي رفع اين تغييرات و به طور كلي جوانسازي صورت بهترين كار ليفتِ كل و يا قسمتي از صورت است. همان طور كه مي دانيد ليفت‌صورت به معناي كشيدن پوست صورت بوده و از طريق متد هاي مختلف و متعددي انجام مي گيرد.

ليفت‌صورت بدون جراحي بهتر است يا با جراحي؟

https://drmostoufi.com/wp-content/uploads/2021/01/267055.jpg

جراحي از جمله متداول ترين روش هايي است كه براي ليفت و جوانسازي صورت استفاده مي شود. اما اين روشِ تهاجمي از جمله پر ريسك ترين متد هاي كشيدن صورت است، چرا كه حين عمل فرد بيهوش شده و بايد برش هاي مختلفي در صورت او ايجاد شوند. به همين دليل با اين كه ليفت صورت با جراحي، ماندگار ترين متد به وجود آمده تا الان است، اما كمتر كسي ريسك آن را پذيرفته و تن به تيغ جراحي مي دهد.

https://drmostoufi.com/wp-content/uploads/2021/01/2604.jpg

در نتيجه توصيه مي كنيم از متد هاي جوانسازي بدون جراحي استفاده كنيد و به يك نتيجه ي كم خطر تر و در عين حال تضمين شده برسيد.

 از آن جا كه ليفت صورت بدون جراحي بهتر از جراحي است در تيتر بعدي متداول ترين متد هاي مورد استفاده در اين روش را معرفي كرده ايم.

بهترين متد هاي جوانسازي بدون جراحي

https://drmostoufi.com/wp-content/uploads/2021/01/636672.jpg

براي ليفت صورت اعم از ليفت بيني ، ليفت غبغب، ليفت ابرو و پيشاني و ... جدا از جراحي متد هاي ديگري هم وجود دارد كه بهترين مورد هاي آن عبارتند از:

  • تزريق بوتاكس: در اين روش ماده اي به قسمت مورد نظر تزريق شده و آن جا را اصطلاحاً فلج مي كند. براي مثال در ليفت ابرو و پيشاني با تزريق بوتاكس بسته به ميزان بوتاكس تزريق شده عضله هاي اخم و چين هاي مربوط به آن صاف مي شوند.
  • تزريق ژل: در اين روش نيز ژل مخصوصي را از طريق سورنگ به صورت تزريق مي كنند و قسمت هاي تو رفته پر مي شوند و در نتيجه چروك ها از بين مي روند.
  • تزريق چربي: تزريق چربي نيز همچون تزريق ژل عمل مي كند، با اين تفاوت كه در اين متد چربي ها از بدن فرد گرفته شده و به صورتش تزريق مي شوند.
  • ليفت با نخ: در ليفتِ با نخ پس از آن كه بي حسي موضعي انجام مي گيرد، متخصص با استفاده از نخ محل يا محل هاي مورد نظر را ليفت مي كند. ليفت با نخ دوره ي نقاهت نداشته و جزء ماندگار ترين روش هاي جوانسازي بدون جراحي محسوب مي شود.
  • و متد هاي ديگري نظير ليفت با انواع ليزر ها، مزوتراپي، ميكرودرم، كربوكسي تراپي، ميكرونيلدينگ، هايفو تراپي، اولتراسوند كويتيشن و ...

گفتني است از روش هاي فوق، براي ليفت بيني تزريق ژل و ليفت با نخ، براي ليفت غبغب هايفو تراپي، ليزر با آر اف و اولتراسوند كويتيشن و براي ليفت ابرو روش هاي تزريقي، هايفو تراپي و ليزر، روش هاي مناسبي هستند.

چند مورد از بهترين مزيت هاي جوانسازي بدون جراحي

https://drmostoufi.com/wp-content/uploads/2021/01/819303.jpg

ليفت صورت بدن جراحي از مزيت هاي بيشماري برخوردار است كه چند مورد از آن ها شامل موارد زير مي شوند:

  • با استفاده از روش هاي جوانسازي بدون جراحي، پوست صورت شما به چيزي حدود ۵ تا ۱۰ سال پيش خود باز مي گردد.
  • اين متد ها در مقايسه با ليفت با جراحي نه تنها كم خطر تر هستند بلكه از ماندگاري قابل قبولي هم برخوردار مي باشند.
  • هزينه هاط جوانسازي بدون جراحي به مراتب كمتر از جراحي بوده و بسيار مقرون به صرفه است.
  • ليفت صورت از طريق بهترين متد هاي جوانسازي بدون جراحي، داراي حداقل ترين عوارض جانبي بوده و از مطلوبيت بسيار زيادي برخوردار است.
  • و ده ها مورد ديگر كه منجر شده اند توصيه كنيم اگر مي خواهيد زمان را به عقب برگردانده و تا ۱۰ سال جوان تر شويد، بدون تعلل اقدام كنيد.

به عنوان نكته ي پاياني نا گفته نماند بهتر است حتما با يك پزشك متخصص مشورت كنيد تا او بنا بر اولويت ها و درخواست شما بهترين متد جوانسازي بدون جراحي را معرفي كند. يكي از دغدغه هاي اصلي كساني كه قصد دارند جوانسازي پوست انجام دهند پيدا كردن يك پزشك مجرب و يك مركز زيبايي قابل اعتماد مي باشد. يكي از اصلي ترين نكات اين مي باشد كه به يك مركز و پزشك قابل اعتماد مراجعه كنيم تا بعد از عمل به مشكل غيرقابل جبراني برخورد نكنيم. اگر دغدغه ارائه كار خوب را داريد و به دنبال بهترين دكتر جوانسازي پوست هستيد، به شما كلينيك زيبايي دكتر سحر عماد مستوفي را معرفي مي كنيم. با مراجعه به كلينيك دكتر عماد مستوفي از بهترين كيفيت خدمات برخوردار شويد و از زيبايي و جواني خود لذت ببريد.

https://drmostoufi.com

تعيين وقت: ۰۲۱-۸۸۱۹۳۹۶| ۰۹۳۸۵۳۰۹۳۸۷


برچسب: جوانسازي بدون جراحي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۱:۵۲ توسط:حامد موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی