تبليغات ريپورتاژ

تبليغات ريپورتاژ در سيستم وبلاگدهي آريا با اتوريتي عالي و الكسا پايين

قاليشويي در تجريش

قاليشويي در منطقه تجريش

 

ما با فراهم كرن انواع دستگاه هاي پيشرفته و ماشين آلات مدرن اين امكان را براي شما فراهم كرديم تا تنها با يك تماس ما را فرا بخوانيد تا ما درب منزل قالي شما را تحويل گرفته و تنها پس از چند روز مانند روز اولش دوباره درب منزل شما، تحويل دهيم.

ما با قاليشويي در تجريش اين امكان را براي افراد ساكن تجريش قرار داديم تا با يك هزينه مناسب و بدون صرف وقت قالي خود را درب منزل تحويل داده و تميز و پاكيزه درست بر سر وقت معين شده قالي خود را درب منزل تحويل بگيرند.

ليست خدمات قاليشويي در تجريش

 

شستشوي انواع فرش ماشيني

شستشوي انواع فرش دستباف

شستشوي انواع تابلو فرش

شستشوي انواع پتو

شستشوي انواع موكت

خشكشويي انواع خوشخواب و تشك

خشكشويي انواع مبلمان خانگي و اداري در محل

تعميرات و بازسازي انواع فرش

دريافت آني در محل

تحويل آني در محل

انواع دستگاه هاي قاليشويي در تجريش

 

دستگاه قاليشويي:

اين دستگاه شامل بخش هايي مي باشد كه فرش را به طور كامل و بدون هيچ جا اندازي تميز مي كند كه شامل است از:

دستگاه پوليشر: اين دستگاه فرش شما را لايه لايه بررسي و پاك مي كند كه بدون هيچ آسيبي به بافت و ريشه فرش كار خود را انجام مي دهد.

دستگاه ريشه شوي: اكثر قاليشويي ها نمي توانند ريشه فرش را به طور كامل سفيد و براق كنند زيرا حتي اين كار به صورت دستي نيز غير ممكن است اما ما با بهترين دستگاه ريشه شوي ۲ موتوره اين امكان را فراهم كرديم تا فرش شما بدرخشد.

ماشين آبگير:

اين دستگاه آبگير لوله اي با قدرت بسيار فراوان ۹۵ درصد آب فرش را گرفته و بدون هيچ آسيبي به فرش از جمله خميدگي و يا چروك شدن كار خود را انجام مي دهد.

ماشين شستشوي فرش:

ماشين شستشوي فرش براي بار دوم فرش را مي شويد اما اين ماشين تنها با پوليشر كار مي كند زيرا فرش يكباره شسته و آبگيري شده است و حدود ۸۰ درصد تميز شده است اين ماشين كار ۲۰ درصد نهايي را انجام مي دهد و فرش را آماده دستگاه خشك كن مي كند.

ماشين خشك كن قالي:

اين ماشين با انواع خشك شو و دستگاه هاي شلاق زن كاملا بافت به بافت فرش را خشك مي كند و مانع از اين مي شود كه رطوبت به فرش آسيب بزند.

تعميرات و بازسازي انواع فرش در  قاليشويي در تجريش

 

قاليشويي در تجريش اين امكان را نيز فراهم نموده تا اگر فرشي در خانه داريد كه با آن خاطره داشته و به آن علاقه بسياري داريد اما آسيب ديده و يا در حال آسيب ديدن است آن را به ما بسپاريد تا ما با دستگاه هاي فوق مدرن و تجهيزات سوپر فاير فرش شما را مانند روز اولش و كاملا سالم به شما تحويل دهيم

با قاليشويي در تجريش هيچ نگراني اي بابت از دست دادن فرش مورد علاقه و يا نفيس خود نداشته باشيد زيرا ما با ترميم بافت هاي آن فرش مورد علاقه و نفيس تان را به شما بر مي گردانيم.


برچسب: قاليشويي، قاليشويي در تهران، بهترين قاليشويي تجريش، شماره قاليشويي در تجريش، قاليشويي تجريش در تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۹:۲۶ توسط:حامد موضوع:

بعد از طراحي سايت ، معيارهاي سنجش موفقيت در سئو كدامند؟

بعد از طراحي سايت ، معيارهاي سنجش موفقيت در سئو كدامند؟

بعد از طراحي سايت و تلاش براي بهبود ارتقاي جايگاه آن در نتايج موتورهاي جستجو كه زمان زيادي نيز براي آن صرف كرده‌ايد حال زمان آن رسيده است كه نتيجه‌ي تلاش‌هاي خود را به كارفرما ارائه دهيد. چگونه مي‌توانيد نتايج به‌دست‌آمده را به آن‌ها نمايش داد؟ چه معيارهايي براي ارائه ارزش‌هاي به‌دست‌آمده به كارفرما وجود دارد؟

شاخص‌هاي كليدي عملكرد معيارهايي هستند كه براي ارائه موفقيت‌ها و فعاليت‌هاي شما بر روي يك سايت مورداستفاده قرار مي‌گيرند.

مهم‌ترين شاخص‌هاي كليدي در زمينه سئو و بهينه‌سازي سايت:

  1. مشاهده تعداد بازديد كاربران ورودي گوگل (organic sessions)

شاخص organic sessions افزايش ميزان بازديد سايت را از طريق موتورهاي جستجو مانند گوگل در نظر مي‌گيرد. هر جلسه ياsession شامل ورود يك كاربر از سايت شما، انجام فعاليتي از طريق آن‌ها مانند نظر دهي، اسكرول كردن يا تائيد مطلبي از طرف آن‌هاست. اگر كاربري وارد سايت شما شود ولي هيچ فعاليتي بر روي سايت شما نداشته باشد بعد از چند ثانيه اين جلسه به پايان مي‌رسد.

كاربري ممكن است چندين جلسه بر روي سايت شما داشته باشد. ابزار گوگل آنالتيك ابزاري است كه مي‌تواند بازديدهاي طبيعي سايت شما را بررسي كند. بازديد و ترافيك طبيعي مهم‌ترين شاخص كليدي براي سنجش عملكرد سايت شماست زيرا به‌طور مستقيم باهدف اصلي سايت شما هم‌جهت است و در راستاي افزايش بازديد در تلاش است.

  1. بهبود رتبه كلمات كليدي خاص (keyword ranking increases)

معيار رتبه كلمات كليدي هر سايتي با توجه به رتبه وب‌سايت شما در كلمات كليدي معين‌شده در انواع موتورهاي جستجو مشخص مي‌گردد. پس هرچه جايگاه شما در كلمات كليدي باارزش بالاتر باشد به دنبال آن سايت شما در رتبه‌ي بالاتري قرار دارد و زودتر به هدف موردنظر دست خواهيد يافت.

ابزارهاي گوگل سرچ كنسول، semrush و ... ابزارهايي هستند كه شما مي‌توانيد از آن‌ها براي بررسي و مشاهده رتبه‌ي سايت خود استفاده نماييد.

تجربه نشان داده است استفاده از برند يا كلمات كليدي طولاني مي‌تواند شما را به موفقيت برساند زيرا ساير كلمات كليدي معمول رقابت بالاتري دارند و نياز است زمان و هزينه‌ي زيادي صرف كنيد تا به نتيجه دلخواه خود برسيد.

رتبه كلمات كليدي خاص يكي از مهم‌ترين شاخصه‌هاي سنجش موفقيت در سئو  سايت است؛ زيرا بهبود رتبه‌ي شما در كلمات كليدي مي‌تواند بسيار بر ترافيك سايت شما، اضافه شدن تعداد كاربران زياد و در پايان فروش بيشتر محصولات يا معرفي محصولات شما گردد.

  1. تلاش براي افزايش فروش و تبديل كاربر به مشتري

دوعاملي كه در بالا به آن‌ها اشاره شد در مورد نحوه شيوه جذب كاربران به سايت از طريق موتورهاي جستجو است. حال بعد از وارد شدن كاربر نياز به اقداماتي داريم كه كاربر در سايت باقي بماند و درنهايت به فروش ختم شود.

كاربري كه وارد سايت شما مي‌شود ممكن است در خبرنامه شما ثبت‌نام كند، با شما تماس بگيرد، يا از سايت شما خريد كند. شما مي‌توانيد با تعريف هدف goal در ابزار گوگل آناليتيكس رفتار كاربران را بررسي كنيد و به اطلاعاتي مانند ميزان نرخ تبديل در موبايل يا دسكتاپ، مخاطبان آقا يا خانم، درصد رضايت كاربران و... دست يابيد. اين اطلاعات مي‌تواند درزمينهٔ سئو بسيار مؤثر باشد.

  1. كاهش ميزان نرخ خروج از سايت (bounce rate)

نرخ خروج از سايت در واقع درصد خروج بازديدكنندگان از سايت بدون انجام هيچ‌گونه فعاليتي است. اين درصد از محاسبه تعداد جلسات بدون فعاليت نسبت به‌كل جلسات محاسبه مي‌گردد. ميزان استاندارد و معمول اين نرخ بين 40 تا 60 درصد است. اين آمار نشان مي‌دهد تقريباً نيمي از جلسات ايجاد توسط كاربران به پايان مي‌رسد.

معيار ميزان نرخ پرش كاربران اهميت زيادي در موتورهاي جستجو ازنظر ميزان رضايت كاربران دارد. زماني كاربر در موتورهاي جستجو به دنبال عبارتي است آن‌ها تمام تلاششان اين است كه مرتبط‌ترين نتايج را به كاربر نشان دهند.

  1. توجه به معيار تعداد صفحات بازديد شده توسط هر كاربر (page per session)

اين معيار تعداد صفحاتي كه توسط هر كاربر در زمان بازديد را به شما نشان مي‌دهد. اين معيار به فاكتورهايي مانند ساختار سايت شما بستگي دارد و نمي‌توان براي همه‌ي سايت‌ها يك عدد ثابت در نظر گرفت. به‌عنوان‌مثال اگر سايتي تك صفحه داريد ميزان تعداد صفحات بازديد شده شما بسيار كمتر از وب‌سايت فروشگاهي است كه چندين صفحه با انواع محصولات را داراست.

آمارها نشان مي‌دهند هر چه ميزان بازديد صفحات سايت شما بيشتر باشد، كاربران شما ارزشمندتر هستند و از اين معيار در بسياري از فعاليت‌هاي تبليغاتي در مقابل سئو استفاده مي‌گردد.

  1. توجه به زمان حضور كاربران در سايت (average session duration)

زمان حضور كاربران در سايت يكي ديگر از فاكتورهاي مهمي است كه بايد درزمينهٔ سئو بايد به آن توجه داشت. هرچه كيفيت مطالب و ساختار سايت شما بهتر باشد ميزان رضايت كاربران در سايت افزايش مي‌يابد و به دنبال آن شاهد افزايش زمان حضور كاربران در سايت خواهيد بود.

در اين مطلب به چند عامل مهم سنجش عملكرد سئو پرداختيم و اميد است براي شما مفيد باشد. تيم ديجي ويت با تجربه چندين ساله‌اي كه در زمينه خدمات سئو و طراحي سايت دارد توجه خاصي به تمام اين عوامل دارد و همواره در تلاش است بهترين عملكرد را داشته باشد.


برچسب: معيارهاي سنجش موفقيت در سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۱۱:۲۰ توسط:حامد موضوع:

ارز ديجيتالي چيست؟

در جواب سوال ارز ديجيتالي چيست ، به طور مختصر بايد گفت نوعي از ارز است كه تنها در فرم الكترونيكي موجود است و ملموس نيست. ارز ديجيتالي مي‌تواند بين اشخاص يا كاربران با كمك فن آوري‌هايي مانند كامپيوتر، گوشي‌هاي هوشمند و اينترنت انتقال يابد. اگر چه اين نوع ارز در بسياري از موارد شبيه به ارزهاي فيزيكي است، اما ارز ديجيتالي اجازه انتقال مالكيت بدون محدوديت و همچنين معاملات لحظه اي را مي‌دهد. ارزهاي ديجيتال مي توانند براي خريد كالاها و خدمات استفاده شوند اما همچنين مي‌توانند به استفاده در محيط‌هاي خاصي از جمله بازي‌ها يا شبكه‌هاي اجتماعي محدود شوند

 

حمايت قانوني از ارز ديجيتالي

ارز ديجيتالي  در حال حاضر در سطح دنيا ميان كاربران محدودي پايگاه دارد و بسياري از دولت‌هاي جهاني چارچوب‌هاي قانوني و همچنين قوانين مالياتي آنها را هنوز به صورت كامل تعيين نكرده اند. زيرساخت مورد نياز براي حمايت از ارز ديجيتالي هنوز تعيين و توسعه نيافته است. ارز رمز نگاري شده و ارزهاي مجازي، جزو ارزهاي ديجيتالي محسوب مي‌شوند. همانطور كه پرداخت‌ها به طور مستقيم بين پرداخت كنندگان و دريافت كنندگان انجام مي‌شود، ارزهاي ديجيتالي مي‌توانند واسطه‌ها، مراحل فرآيند و هزينه‌هاي مربوط به زيرساخت را بر خلاف روش‌هاي پرداخت سنتي كه نمي‌توانند بانك‌ها را حذف كنند، كاهش ‌دهند. اين روش نقل و انتقال مالي همچنين مي‌تواند به ايجاد جريان شفاف مالي كمك كند.

 

مزاياي استفاده از ارز ديجيتالي

مزاياي زيادي در ارتباط با استفاده ارزهاي ديجيتالي وجود دارد، كه مي‌توان به توانايي پرداخت به موقع و كاهش هزينه‌هاي معاملاتي اشاره كرد. شيوه ديگري كه در آن ارزهاي ديجيتالي مي‌توانند به سازمان‌ها كمك كنند اين است كه خطرات نقل و انتقال ارز و پول كاغذي و سنتي را از بين مي‌برند. در واقع ارزهاي ديجيتالي بر پايه فناوري بلاك چين ساخته شده اند كه اين فناوري امكان دستكاري و خرابكاري را از بين مي‌برد و نقل و انتقال ارزهاي ديجيتالي مانند بيت كوين داراي امنيت و اعتبار بالايي هستند. در واقع ارزهاي ديجيتالي باعث افزايش شفافيت مالي در معاملات تجاري خواهند شد. چون اين ارزها رمز نگاري شده هستند نمي‌توان در نقل و انتقال آنها تقلب كرد. همچنين معامله ارزهاي ديجيتال بستگي به نرخ و قيمت هر ارز، نرخ بهره و هزينه‌هاي معامله ندارد. معامله با ارز ديجيتال بدون در نظر گرفتن مكان فرستنده يا گيرنده با سرعت يكسان صورت مي‌پذيرد. امروزه بروكرهاي باينري آپشن مثل اليمپ تريد و همينطور بروكرهاي فاركس براي انتقال پول از اين نوع ارزها هم استفاده مي كنند.

 

خطرات و ريسك‌هاي استفاده از ارز ديجيتالي

عليرغم محبوبيت ارزهاي ديجيتال استفاده و انجام معامله با آنها چندان بي خطر نيست. در حال حاضر، ارزهاي ديجيتالي توسط بانك‌ها پذيرفته نمي شوند و در نتيجه، افراد يا سازمان‌ها نمي‌توانند از سود آنها بهره مند شوند. چون از سوي دولت و بانك‌ها اين ارزهاي ديجيتال حمايت نمي‌شوند افراد بايد از مقررات و خط مشي‌هاي ناشناخته و غير متعارف براي انجام معاملات به اين روش پيروي كنند. همچنين خطرات مربوط به استفاده از ارزهاي ديجيتالي مانند امنيت، نوسانات ارز و شناسايي پرداخت كننده وجود دارد. بعضي از اين خطرات به دليل عدم وجود قانون و مقررات براي نقل و انتقال اين ارزها است. برخي از اقتصاددانان و سرمايه گذاران برجسته ارزش اكنون بيت كوين را يك حباب مي‌دانند. در حالي كه ارزش مالي و معاملاتي ارزهاي رمزنگاري شده و ديجيتالي به مرز انفجار خود رسيده است و بسيار ارزش بالايي پيدا كرده اند اما در حال حاضر تنها بخش كوچكي از اكوسيستم مالي جهاني و بين المللي را تشكيل مي‌دهند. سياستگذاران و اقتصاددانان در حال نظارت دائمي و سيستمي بر روي ارزهاي رمزنگاري شده و ديجيتال هستند تا ريسك‌ها و خطرات انجام معامله به اين روش را شناسايي كنند. آينده ارزهاي رمزنگاري شده و ديجيتالي به شما اين اجازه را مي‌دهد كه بر روي نقل و انتقالات مالي و معاملاتي خود نظارت كامل را داشته باشيد كه چه كسي اين پول را براي شما فرستاده است و چه كسي آن را  دريافت خواهد كرد.


برچسب: ارز ديجيتالي، ارز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۵۸:۰۳ توسط:حامد موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ۱ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی