تبليغات ريپورتاژ

تبليغات ريپورتاژ در سيستم وبلاگدهي آريا با اتوريتي عالي و الكسا پايين

قاليشويي

قاليشويي

قاليشويي عبارت است از شست و شوي فرش يا قالي كه در كشور ما با توجه به استفاده اكثريت از فرش و موكت، تقريبا همه افراد با آن سروكار داشته اند.

تصوير فرش مشتري قاليشويي بانو

تفاوت شست و شوي قالي ها نسبت به زمان هاي گذشته:

مردم در زمان هاي قديم اكثرا خود مشغول به شستن فرش و قالي هاي منزلشان ميشدند اما با گذشت زمان و زندگي هاي آپارتماني و همچنين كمبود وقت اين كار امروزه مقدور نميباشد و به همين دليل قاليشويي در تهران، قاليشويي در كرج و ديگر كلان شهرها نسبت به گذشته شكل ديگري به خود، گرفته است.

در سراسر كشور قاليشويي هايي وجود دارند كه شست و شوي فرش هاي شما را به نحو احسن انجام ميدهند. كافي است با آن ها تماس بگيريد تا فرش شما را به قاليشويي مورد نظرتان منتقل كرده و پس از شست و شو با بهترين دستگاه ها و مواد شوينده آن را به شما بازگردانند.

اما بايد بدانيد شست و شوي زياد فرش باعث خراب شدن آن ميشود و ممكن است تغيير رنگ دهد و به بافت هاي آن آسيب وارد شود. همچنين همان اندازه كه قرارگرفتن فرش در مقابل نور خورشيد در دراز مدت باعث آسيب به آن ميشود وجود رطوبت نيز ميتواند به فرش آسيب هاي جبران ناپذيري وارد كند.

 

  تصوير خانه مشتري قاليشويي بانو

نكته هايي كه هنگام سروكار داشتن با قاليشويي ها بايد به آن دقت كرد:

با توجه به زيادشدن تعداد قاليشويي ها بايد بدانيم كه بهترين قاليشويي كدام است كه در عين تميز شدن فرش آسيبي به آن وارد نشده وهزينه و زمان لازم براي شست و شوي فرش كمتر از بقيه قاليشويي ها باشد.

هميشه قاليشويي را كه داراي مجوز و مورد تاييد صنف قاليشويان باشد را انتخاب نماييد تا دچار مشكل نشويد. صنف قاليشويان هزينه بابت شستن فرش ها را تعيين و ابلاغ ميكند وهمچنين بر اعمال قاليشويي ها نظارت مي نمايد تا دچار تخلف نشوند.

براي فهميدن اين كه آيا قاليشويي موردنظرتان داراي مجوز ميباشد يا خير كافي است به وب سايت اتحاديه صنف قاليشويان مراجعه فرماييد و ليست قاليشويي هاي داراي مجوز را مطالعه نماييد تا در انتخابتان اشتباه نكرده باشيد.

در مورد شستن تابلوفرش ها يا فرش هاي قيمتي يا فرش هايي كه بايد به شيوه خاصي شسته شوند بهتر است قبل از تحويل دادن فرش يا تابلو توافق نماييد تا دچار مشكل نشويد. همچنين بهتر است در صورتي كه هزينه را قبل از تحويل فرش پرداختيد حتما رسيد تهيه كنيد تا دچار مشكل يا خطا نشويد.

در قراردادهاي بعضي قاليشويي ها آورده شده كه مسئوليت خسارت وارده به فرش بر عهده مشتري ميباشد. پس در صورتي كه فرشتان گرانبها باشد قبل از پذيرفتن و امضا كردن قرارداد آن را مطالعه كنيد و در صورت وجود اين قانون آن را نپذيريد.

براي اطمينان بيشتر ميتوانيد با پرداخت مبلغي فرش خود را بيمه نماييد تا در صورت آسيب وارد شدن به فرشتان هزينه خسارت را بيمه پرداخت كند.

هنگام تحويل گرفتن رسيد آن را بررسي كنيد تا اطلاعات نوشته شده در آن با واقعيت يكي باشد و اشتباهي در آن رخ نداده باشد و رسيد حتما داراي مهر قاليشويي باشد.

ما با توجه به اطلاعاتي كه از مردم عزيز جمع آوري كرديم قاليشويي بانو را به عنوان برترين و محبوب ترين قاليشويي برگزيديم كه اطلاعات تماس اين كارخانه بزرگ قاليشويي را در اختيار شما قرار مي دهيم
تلفن:
02634118
02191008687


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۸:۴۴ توسط:حامد موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی