تبليغات ريپورتاژ

تبليغات ريپورتاژ در سيستم وبلاگدهي آريا با اتوريتي عالي و الكسا پايين

مراكز خريد كيش راب يشتر بشناسيد

كيش يكي از بهترين مقاصد گردشگري و سفر در ايران است. همه ساله ميليون‌ها مسافر گردشگر به اين جزيره زيبا در استان هرمزگان و خليج فارس سفر مي‌كنند. جزيره كيش داراي سواحل بسيار خوبي بوده و آب و هوايي هميشه آفتابي و مناسب براي تفريحات آبي دارد. انواع ديدني‌ها و تفريحات مختلف در اين جزيره وجود دارد كه مي‌تواند گردشگران را روزها سرگرم كند. هتل‌هاي كيش داراي تنوع و كيفيت بالايي هستند و برخي از بهترين هتل‌ها در اين جزيره قرار گرفته‌اند. در آنجا امكانات اقامتي و رفاهي بسيار مناسب و خوبي وجود دارد. رستوران‌هاي كيش با كيفيت بسيار بالا و غذاهاي دريايي خوشمزه مي‌توانند در طول اقامتتان در آنجا شما را راضي كنند. انواع جاذبه‌هاي مختلف در اين جزيره قرار گرفته است و در اين ميان بايد به مراكز خريد و مجتمع‌هاي تجاري آنجا اشاره كرد كه علاقه‌مندان به خريد و گردش در اين مراكز را مي‌تواند راضي كند. مراكز خريد مختلفي در كيش وجود دارد كه مي‌توانيد انواع محصولات مختلف ايراني و همچنين خارجي را در آنجا تهيه كنيد و از امكانات تفريحي و همچنين رستوران‌ها و كافي شاپ هاي آنجا بهره ببريد. در ادامه به شما بهترين مراكز خريد در جزيره زيباي كيش را معرفي خواهيم كرد و امكانات آنجا را معرفي مي‌كنيم كه در تور گردشگري كيش اين مراكز خريد را از دست ندهيد. با بهترين مراكز خريد كيش با ما همراه باشيد.

مركز خريد دامون كيش

مركز خريد دامون از مراكز خريد مدرن و بزرگ تور كيش ارزان است كه در سال 1391 در آنجا افتتاح شده است. اين مجموعه تجاري داراي 2 طبقه است و 100 فروشگاه را در خود دارد. آنجا مي‌توانيد انواع محصولات مختلف مثل لباس، كالا‌هاي ديجيتالي، ساعت و عطر و ادكلن و همچنين وسايل آرايشي و بهداشتي را تهيه كنيد. اين مركز خريد بسيار زيبا بوده و داراي چشم انداز و ديوار شيشه اي است. آنجا در طبقه دوم داراي فود كورت با رستوران‌هاي متعدد بوده و كافي شاپ دارد. از امكانات تفريحي آنجا بايد به پيست اسكي روي يخ يا پاتيناژ اشاره كرد. اين مركز خريد نزديك به ساحل بوده و در نزديكي پارك قرار گرفته است.

بازار پرديس 1 كيش

به گزارش سفر باتو ، يكي از مراكز خريد معروف كيش بازار پرديس يك است كه از سال 1371 فعال است و بسياري از گردشگران آنجا را مي‌شناسند و براي خريد به آنجا مي‌روند. اين مركز خريد بزرگ شامل 228 فروشگاه بوده و انواع محصولات مختلف مثل پوشاك، كيف و كفش ، لوازم آرايشي، طلا و جواهر را شامل مي‌شود. آنجا شامل رستوران و كافي شاپ بوده و قهوه خانه سنتي دارد. اين بازار در نزديكي مركز شهر بوده و در كنار آن بازار پرديس 2 ساخته شده كه از طريق تونلي به هم راه دارند.

بازار پرديس 2 كيش

ديگر مركز خريد بزرگ كيش مركز خريد پرديس دو است كه بعد از پرديس يك و در سال 1378 ساخته شده و در كنار آن قرار گرفته است. اين مركز خريد 4 طبقه دارد و شامل 230 فروشگاه مختلف مي‌شود. انواع كفش و لباس، انواع وسايل اكسسوري و اسباب بازي و وسايل خانه را مي‌توانيد در آنجا تهيه كنيد. اين مجموعه تجاري شامل 3 كافي شاپ و همچنين يك رستوران مي‌شود. اين مركز خريد بسيار زيبا و مدرن طراحي شده و در اطراف آن مي‌توانيد درختان زيباي نخل را مشاهده كنيد. در اطراف بازار پرديس 1 و 2 مراكز خريد بسيار ديگري هم وجود دارند.

مركز خريد سارينا 1

يكي ديگر از مراكز خريد كيش مركز خريد سارينا يك است كه شامل 10 طبقه مي‌شود. 7 طبقه اين مركز تجاري به واحد‌هاي تجاري و فروشگاه‌هاي مختلف اختصاص دارد. معماري آنجا لوكس و زيبا بوده و محيطي شيك دارد. آنجا شامل انواع محصولات خارجي و با كيفيت مي‌شود و مي‌توانيد لباس، لوازم آرايشي، لوازم تزئيني و بسياري محصولات مختلف ديگر را در آنجا تهيه كنيد. مركز خريد سارينا شامل فود كورت بوده و انواع رستوران و كافي شاپ را شامل مي‌شود.

مركز خريد رويا مال كيش

مركز خريد رويا مال از مراكز خريد جديد كيش بوده و شامل معماري مدرن و فضاي زيبا و بزرگ مي‌شود. آنجا مي‌توانيد انواع محصولات برقي و كالاهاي ديجيتالي و لباس و كفش را تهيه كنيد. محصولات مختلف وارداتي و خارجي در آنجا يافت مي‌شود و برند‌هاي مختلفي مانند دلونگي، سامسونگ، الجي و ... در آنجا فروشگاه دارند. رويا مال داراي 5 طبقه است و 76 فروشگاه دارد. آنجا شامل رستوران بسيار با كيفيت در بام و كافي شاپ مي‌شود.

بازار مرواريد كيش

مجموعه تجاري مرواريد كيش يكي ديگر از مراكز خريد معروف در اين جزيره است كه شامل معماري زيبا و الهام گرفته از ايران باستان است.  در آنجا مي‌توانيد به گشت و گذار پرداخته و از فروشگاه‌هاي مختلف محصولات متنوع مثل كيف و كفش، البسه، محصولات غذايي و همچنين انواع اكسسوري ها و وسايلي تزئيني تهيه كنيد.  آنجا برنامه‌هاي متنوعي اجرا مي‌گردد و شب‌ها در آنجا قرعه كشي برگزار مي‌شود. اين مركز خريد شامل رستوران و كافي شاپ نيز مي‌شود.


برچسب: كيش،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۸:۱۰ توسط:حامد موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی