تبليغات ريپورتاژ

تبليغات ريپورتاژ در سيستم وبلاگدهي آريا با اتوريتي عالي و الكسا پايين

جاذبه هاي گردشگري شهر وان در سفر گردشگران به اين شهر

كشور تركيه پر شده است از جاذبه هاي بيشماري كه در جاي جاي ان مي توانيد آنها را ببينيد و از انها لذت ببريد. يكي از برترين مناطقي كه براي بسياري از ايرانيان سفر به آنجا يكي از بهترين مقاصد گردشگري به حساب مي ايد. ممكن است براي شما نيز اين سوال پيش بياياد كه چرا شهر وان تركيه به مقصدي بسيار محبوب براي ايرانيان تبديل شده است . در ادامه با ما همراه باشيد تا شما را با اين چرايي آشنا كنيم و دليل اين محبوبيت را بيشتر بدانيد. وان يكي از شهرهاي كوچك و بسيار زيبا در بخش هاي شرقي دست هاي آناتولي  است. جالب است بدانيد كه اين شهر بسيار زيبا در كشور تركيه در بين توريست ها به وان كديسي شهرت پيدا كرده است. شايد براي شما نيز سوال پيش آيد كه دليل انتخاب اين نام براي شهر وان چه مي تواند باشد، علت اصلي انتخاب چنين نامي براي اين شهر، وجود گربه هاي بسيار زيبا و سفيد رنگي مي باشد كه داراي چشماني تا به تا بوده و با دو چشم رنگي خاص به رنگ آبي و زرد مي باشند كه از اصلي ترين جاذبه هاي وان به شمار مي آيد.

جالب است بدانيد كه سالانه تعداد بسيار زيادي از كشور هاي اروپايي و همينطور شرق اسيايي براي ديدن كردن از اين حيوانات خانگي دوس داشتني به تركيه و تور وان سفر مي كنند. اين شهر همچنين به دليل جاذبه هاي طبيعي و همينطور تاريخي بي شمار خود براي بسياري از گردشگران داخلي و خارجي جالب توجه و حيرت انگيز است يكي از برترين جاذبه هاي طبيعي كه در وان تركيه مي توان به آن اشاره كرد درياچه ي بسيار زيباي اين شهر مي باشد كه به زيبايي اين شهر و اين منطقه بيش از پيش افزوده است. در هر سال توريست هاي بسيار زيادي از سراسر نقاط دنيا براي ديدن ويژگي هاي منحصربه فرد اين شهر راهي اين كشور بسيار زيبا شده و از ديدني هاي ديدني اين شهر زيبا و خاص خاطره سازي مي كنند. ما در اين مطلب قصد داريم تا تعدادي از اين جاذبه هاي شهر وان و كشور تركيه را براي شما توضيح دهيم. پس تا آخر اين مطلب با ما همراه باشيد تا بتوانيد با اين ديدني ها آشنا شويد.

درياچه وان تركيه

با اختلاف بسيار زياد نسبت به ساير جاذبه هاي گردشگري در كشور تركيه، درياچه وان را مي توان يكي از برترين ها در اين منطقه دانست زيرا با داشتن وسعتي بسيار زياد و همينطور طبيعتي بسيار ديدني در اطراف خود تبديل شده است به يكيي از زيباترين جاذبه هاي گردشگري در شهر وان. درياچه وان يا ون گولو بزرگترين درياچه در تركيه و دومين درياچه بزرگ بعد از درياچه ي خزر درايران، در خاورميانه مي باشد كه از اين خيص نيست جالب توجه مي باشد. درياچه در محدوده وسيعي از منطقه هاي شرقي كشور تركيه و در نزديكي مرز با ايران قرار گرفته است. جالب است بدانيد كه اين درياچه در حدود چهر هزار كيلومتر مربع وسعت دارد و عميق ‌ترين قسمت آن چيزي بيش از چهارصد متر مي باشد.

به گزارش سفر باتو ،  كوه اتشفشاني كه در نزديكي اين درياچه قرار گرفته است و به دليل وجود فعاليت هاي آتش ‌فشاني آب اين درياچه پر شده است ازعناصري كه در ساير اب ها به ندرت و يا كمتر نمونه آنها ديده مي شود. همين موضوع سبب شده است تا استفاده هاي شهري و اشاميدني نتوان از اب اين درياچه كرد. شايد براي شما سوال پيش ايد كه آب اين درياچه از چه طريق تامين مي شود بايد بگوييم كه آب اين درياچه به وسيله ي باران هاي بسيار زيادي كه در اين منطقه باريد مي شود و يا آب شدن برف ها و يخ هايي كه در كوه ها و ارتفاعات مجاور قرار گرفته اند و همينطور رودخانه ‌هاي كوچكي كه به اين درياچه مي ريزند تغذيه مي ‌شود. در طول ماه‌ هاي فصول سرد سال مانند زمستان درياچه به ميزان بسيار كمي و در پايين‌ ترين سطح ميزان آب قرار گرفته است در حالي كه پس از بهار با بارش ذوب برف از كوه‌ هاي اطراف اين ميزان تا حد بسيار زيادي افزايش پيدا مي كند و آب اين درياچه تا حد بسيار زيادي بالا مي ايد. اين  درياچه بسيار زيبا شكل مثلثي داشته و به دو بخش جنوبي و شمالي تقسيم مي ‌شود. در بخش شمالي درياچه كوچك‌ تر بوده و به عنوان قسمت اصلي آب در جنوب به حساب مي‌ آيد. جالب است بدانيد كه سواحل شمالي اين درياچه  داراي شيب بسيار زيادي بوده و پر از صخره مي باشد و برعكس آن دشت‌ هاي بسيار وسيعي مي باشد كه در بخش هاي جنوبي قرار گرفته است.

در مطلب بالا سعي شده است تا اندكي درباره زيبايي هاي وان تركيه و درياچ ي اين شهر توضيحاتي داده شود.  


برچسب: شهر وان،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۱۴:۴۱ توسط:حامد موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی