تبليغات ريپورتاژ

تبليغات ريپورتاژ در سيستم وبلاگدهي آريا با اتوريتي عالي و الكسا پايين

روش احراز هويت در سايت perfectmoney

تفاوت بين حساب احراز هويت شده با حساب احراز هويت نشده

آنگونه كه تا اكنون متوجه شده‌ايد افتتاح حساب در سيستم پرفكت ماني بسيار ساده و آسان است . مانند اينكه بخواهيد اطلاعات شخصي و آدرس ايميل تان را در يك فرم پر كنيد به همين راحتي! بعد از اينكه در پرفكت ماني حساب خود را افتتاح كرديد يك كاربر فعال به شمار مياييد و حتي بدون اينكه نياز باشد احراز هويت انجام دهيد شما نيز مي‌توانيد از خدمات پرفكت ماني بهره ببريد .

اصلي‌ترين تفاوت يك حساب كاربري احراز هويت شده در مقدار كارمزد هر تراكنش آن است.  كاربري كه احراز هويت نكرده است كارمزد هر تراكنش ۲ درصد و كاربري كه احراز هويت كرده كارمزد  تراكنش‌هايش نيم درصد است. البته با احراز هويت كردن يكسري خدمات ديگر هم براي شما فعال مي‌شود قابل توجه است كه براي كاربران ايراني چندان قابل استفاده نيست .

همان طور كه گفتيم اگر مقدار تراكنش‌هاي شما بالاست مي‌توانيد در پرفكت ماني احراز هويت كنيد تا از مقدار كارمزد خود بكاهيد نحوه اين كار را در مطالب بعدي دنبال كنيد .

انواع حساب در پرفكت ماني

در سيستم پرفكت ماني ۲ نوع حساب وجود دارد كه كاربران مي‌توانند نسبت به نياز خود يكي از اين دو گزينه را انتخاب كنند:

۱-حساب شخصي

۲-حساب كسب و كار(بيزينس)

همانگونه كه از نام‌هاي آنها پيدا است حساب شخصي براي افراد حقيقي و حساب بيزينسي هم براي اشخاص حقوقي در نظر گرفته شده است. هر دو حساب نامبرده شده مي‌توانند از امكانات و خدمات پرفكت ماني بدون هيچ محدوديتي استفاده كنند. حساب‌هاي بيزينسي براي نهاد‌ها و شركت‌ها و تجارت‌هاي آنلاين مناسب مي‌باشند. كاربران اين گونه حساب‌ها مي‌توانند تحت نام يك شركت و يا يك گروه كسب و كار خود را انجام دهند. يكي ديگر از ويژگي‌هاي اين حساب امكان انجام چندين پرداخت به صورت همزمان و ويژگي‌هايي از اين قبيل مي‌باشد.

كاربران پرفكت‌ماني با توجه به اينكه كدام نوع از حساب‌ها را افتتاح مي‌كنند دارنده يكي از وضعيت‌هاي زير هستند :

*معمولي 

*ويژه 

*شراكتي 

هر كدام از وضعيت‌ها داراي ويژگي‌هايي هستند كه در ادامه توضيح خواهيم داد .

معمولي: كاربراني كه به تازگي حساب خود را افتتاح كردند در گروه كاربران معمولي قرار مي‌گيرد و بدون هيچگونه محدوديتي مي‌توانند از امكانات پرفكت‌ماني بهره ببرند .

ويژه: اين وضعيت داراي يكسري مزيت‌هاي خاصي است به خصوص در مورد پشتيباني از مشتريان. اين وضعيت بعد از گذشتن يك سال از افتتاح حساب و زماني كه گردش مالي به مقدار مشخصي رسيد به شخص اعطا مي‌شود. براي دريافت اين وضعيت كاربر بايد درخواستي مبني بر ارتقاي حساب ارائه دهد. كارمزد اين نوع حساب هم مانند حساب معمولي مي‌باشد.

شراكتي: سومين نوع از انواع حساب‌ها حساب شراكتي است كه هرگز در اختيار افراد عادي قرار نمي‌گيرد. تنها نمايندگان سيستم‌هاي پرداخت حساب و صرافي‌ها مي‌توانند اين حساب را داشته باشند. براي اعطاي اين وضعيت به حساب‌ها گروه اجرايي پرفكت ماني به صورت مستقيم تصميم‌گيري مي‌كنند. اين حساب براي شركت‌هايي كه در زمينه تجارت ديجيتال فعاليت دارند بسيار سودمند است و به آنها كمك مي‌كند كه پرداخت‌هاي بين شركتي را بهينه كنند. كمترين ميزان كارمزد و داشتن سود ساليانه ۵ درصد براي كمترين موجودي ماهانه فقط مخصوص حساب‌هاي شركتي مي‌باشد به علاوه اين‌ها حداكثر كارمزد آنها جهت هر انتقال بانكي  ۲درصد محاسبه مي‌شود .

آموزش تصويري احراز هويت پرفكت ماني

مدارك مورد نياز براي احراز  هويت در پرفكت ماني :

۱ عكس گواهينامه يا كارت ملي يا پاسپورت

۲ عكس قبض خدماتي كه به نام كاربر است

 

بعد از ورود به سايت پرفكت ماني (perfectmoney.is) و وارد شدن به حساب كاربري خود روي گزينه تنظيمات كليك كنيد.

وريفاي پرفكت ماني

نكته :به دليل اينكه نسخه فارسي پرفكت ماني با مشكلات زيادي مواجه شده است اگر برايتان زبان فارسي فعال شد آن را از گوشه بالا سمت راست در صفحه اصلي به زبان انگليسي تغيير دهيد.

در اين صفحه شما  مي‌توانيد اطلاعات پروفايل و حساب خود را ويرايش كنيد. اطلاعات حساب خود را با دقت تمام وارد كنيد و در قسمت آدرس، دقيقا آدرس روي قبض خدماتي خود را وارد كنيد.

 توجه :اگر شما از كارت ملي يا گواهينامه خود براي تاييد حساب استفاده كرديد بايد مشخصات كاربري خودتان را حتماً به زبان فارسي وارد كنيد بعد از اينكه اطلاعات كاربري تان را تكميل كرديد براي تاييد حساب در قسمت Account Verification روي Verification Managment كليك كنيد .(البته اخيرا سايت پرفكت ماني سخت گيري‌هاي زيادي روي تاييد احراز هويت اعمال نموده و بهتر است تصاوير ارسالي شما به زبان انگليسي ترجمه رسمي شده باشد. )

براي تاييد حساب كاربري بايد فرايند تاييد سه مرحله را به درستي انجام دهيد.

مرحله اول: تاييد و تصديق نام

در ابتدا بايد نامتان تاييد شود براي تاييد بايد يك فايل اسكن شده از گواهي نامه يا پاسپورت خودتان را در محلي كه مشخص شده آپلود كنيد. حتي به جاي اسكن مي‌توانيد با موبايل خودتان عكس بگيريد. تصوير مورد نظر حتما بايد پس زمينه سفيد داشته باشد و فرمتش هم jpg باشد. بعد از مدت زماني سيستم پرفكت‌ماني اسناد ارسالي شما را با نام ثبت نامي شما مقايسه كرده و در صورت انطباق اطلاعات حساب شما را تاييد مي‌كند.

 توجه: غالباً پرفكت ماني مدارك ارسالي را عيناً تطابق داده و تاييد مي‌كند ولي بعضي اوقات از شما مي‌خواهد كه ترجمه آن را ارسال كنيد. ابتدا شما نسخه فارسي را ارسال كرده بعد از درخواست آنان مي‌توانيد با نرم افزار فتوشاپ نسخه ترجمه شده مدارك خود را براي پرفكت ماني ارسال كنيد.

اگر به طور اتفاقي نام شما با نام وارد شده در فرم پرفكت ماني تطابق ندارد مي‌توانيد قبل از انجام مراحل احراز هويت آن را در قسمت ويرايش اطلاعات تغيير دهيد و تصحيح كنيد.

زمان تعيين شده براي اعتبار سنجي و تاييد هويت شما ۳ تا ۵ روز به طول مي‌انجامد طولاني شدن اين زمان به اين علت است كه فرايند كنترل و اعتبار سنجي داده‌ها به صورت دستي صورت مي‌گيرد.

مرحله دوم : تاييد آدرس

در اين مرحله شما بايد آدرسي را كه قبلاً براي افتتاح حساب خود وارد كرديد در اين قسمت وارد كرده و تاييد كنيد. براي تاييد آن بايد يك قبض خدماتي كه به نام خودتان است را اسكن نموده و در محل مورد نظر درج كنيد .

قبوض خدماتي شامل آب، برق، گاز و تلفن هستند. قابل توجه است كه نبايد زمان زيادي از صدور قبض نگذشته باشد و آدرس روي آن بايد عيناً شبيه آدرس وارد شده در قسمت افتتاح حساب باشد.

اگر قبضي به نامتان صادر نمي‌شود مي‌توانيد از قبض تلفن همراه تان استفاده كنيد. يكي از روش‌هايي كه مي‌توان هزينه ترجمه اطلاعات را دور زد اين است كه يك قبض خام دانلود كرده و اطلاعات آنها را تغيير دهيد. لازم به ذكر است كه اگر تيم پرفكت ماني به مدارك جعلي شما پي ببرد حساب شما را را مسدود مي‌كند.

مرحله سوم: تاييد شماره تلفن

آخرين مرحله از احراز هويت در پرفكت ماني، تاييد شماره تلفن است. براي تاييد شدن شماره تلفن از طرف شركت پرفكت ماني با شما تماس گرفته مي‌شود. اپراتور خودكار به شما يك كد مي‌دهد آن كد را در جايي يادداشت كنيد و در قسمت تاييد شماره تلفن كد را وارد كنيد. اگر كدي كه وارد كرده‌ايد صحيح باشد وضعيت شماره تلفن شما به Verified تغيير مي‌كند.

 اگر در احراز هويت كردن به مشكل برخورديد و احراز هويت شما رد شد احتمالاً بخشي از مداركي كه ارسال كرديد ناقص يا اشتباه است آنها را تصحيح كنيد و دوباره ارسال كنيد.

منبع: coinifa.com


برچسب: سايت perfectmoney، perfectmoney،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۱:۴۷ توسط:حامد موضوع:

قاليشويي

قاليشويي

قاليشويي عبارت است از شست و شوي فرش يا قالي كه در كشور ما با توجه به استفاده اكثريت از فرش و موكت، تقريبا همه افراد با آن سروكار داشته اند.

تصوير فرش مشتري قاليشويي بانو

تفاوت شست و شوي قالي ها نسبت به زمان هاي گذشته:

مردم در زمان هاي قديم اكثرا خود مشغول به شستن فرش و قالي هاي منزلشان ميشدند اما با گذشت زمان و زندگي هاي آپارتماني و همچنين كمبود وقت اين كار امروزه مقدور نميباشد و به همين دليل قاليشويي در تهران، قاليشويي در كرج و ديگر كلان شهرها نسبت به گذشته شكل ديگري به خود، گرفته است.

در سراسر كشور قاليشويي هايي وجود دارند كه شست و شوي فرش هاي شما را به نحو احسن انجام ميدهند. كافي است با آن ها تماس بگيريد تا فرش شما را به قاليشويي مورد نظرتان منتقل كرده و پس از شست و شو با بهترين دستگاه ها و مواد شوينده آن را به شما بازگردانند.

اما بايد بدانيد شست و شوي زياد فرش باعث خراب شدن آن ميشود و ممكن است تغيير رنگ دهد و به بافت هاي آن آسيب وارد شود. همچنين همان اندازه كه قرارگرفتن فرش در مقابل نور خورشيد در دراز مدت باعث آسيب به آن ميشود وجود رطوبت نيز ميتواند به فرش آسيب هاي جبران ناپذيري وارد كند.

 

  تصوير خانه مشتري قاليشويي بانو

نكته هايي كه هنگام سروكار داشتن با قاليشويي ها بايد به آن دقت كرد:

با توجه به زيادشدن تعداد قاليشويي ها بايد بدانيم كه بهترين قاليشويي كدام است كه در عين تميز شدن فرش آسيبي به آن وارد نشده وهزينه و زمان لازم براي شست و شوي فرش كمتر از بقيه قاليشويي ها باشد.

هميشه قاليشويي را كه داراي مجوز و مورد تاييد صنف قاليشويان باشد را انتخاب نماييد تا دچار مشكل نشويد. صنف قاليشويان هزينه بابت شستن فرش ها را تعيين و ابلاغ ميكند وهمچنين بر اعمال قاليشويي ها نظارت مي نمايد تا دچار تخلف نشوند.

براي فهميدن اين كه آيا قاليشويي موردنظرتان داراي مجوز ميباشد يا خير كافي است به وب سايت اتحاديه صنف قاليشويان مراجعه فرماييد و ليست قاليشويي هاي داراي مجوز را مطالعه نماييد تا در انتخابتان اشتباه نكرده باشيد.

در مورد شستن تابلوفرش ها يا فرش هاي قيمتي يا فرش هايي كه بايد به شيوه خاصي شسته شوند بهتر است قبل از تحويل دادن فرش يا تابلو توافق نماييد تا دچار مشكل نشويد. همچنين بهتر است در صورتي كه هزينه را قبل از تحويل فرش پرداختيد حتما رسيد تهيه كنيد تا دچار مشكل يا خطا نشويد.

در قراردادهاي بعضي قاليشويي ها آورده شده كه مسئوليت خسارت وارده به فرش بر عهده مشتري ميباشد. پس در صورتي كه فرشتان گرانبها باشد قبل از پذيرفتن و امضا كردن قرارداد آن را مطالعه كنيد و در صورت وجود اين قانون آن را نپذيريد.

براي اطمينان بيشتر ميتوانيد با پرداخت مبلغي فرش خود را بيمه نماييد تا در صورت آسيب وارد شدن به فرشتان هزينه خسارت را بيمه پرداخت كند.

هنگام تحويل گرفتن رسيد آن را بررسي كنيد تا اطلاعات نوشته شده در آن با واقعيت يكي باشد و اشتباهي در آن رخ نداده باشد و رسيد حتما داراي مهر قاليشويي باشد.

ما با توجه به اطلاعاتي كه از مردم عزيز جمع آوري كرديم قاليشويي بانو را به عنوان برترين و محبوب ترين قاليشويي برگزيديم كه اطلاعات تماس اين كارخانه بزرگ قاليشويي را در اختيار شما قرار مي دهيم
تلفن:
02634118
02191008687


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۸:۴۴ توسط:حامد موضوع:

معرفي سايت لينك ساز

لينك ساز

مجموعه ما “آريا گستر” با بيش از ۱۰ سال سابقه در فضاي مجازي و با راه اندازي پروژه هاي موفق ، اكنون به عنوان آژانس تبليغاتي در حوزه خريد و فروش بك لينك و ريپورتاژ ايفا نقش ميكند.

در اين مقاله تصميم داريم در مورد بك لينك و ريپورتاژ آگهي بيشتر آشنا شويم و تاثيرات آنها را  بر سئو سايت بدانيم.

بك لينك چيست؟

در صورتيكه سئو سايت برايتان اهميت دارد بايد گفت كه بك لينك يكي از پركاربردترين عبارات در دنياي بهينه‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو يا همان سئو است. بك لينك ها در اصل لينك‌هاي ورودي به وبسايت شما از ساير وبسايت‌ها مي‌باشند.  براي مثال زماني كه شما در بين مطالب سايت خود به سايت ديگري لينك مي‌دهيد، سايت مقصد از سايت شما يك بك لينك دريافت نموده است.

بك لينك يكي از موارد مهم در سئو است كه نبايد ناديده گرفته شود، زيرا زماني كه سايت شما بك لينك هاي به تعداد مناسب و معتبر دريافت كند و در كنار آن محتواي باكيفيت و غني داشته باشيد، توان افزايش رتبه در صفحه نتايج جستجو گوگل خواهيد داشت. برخي از موتورهاي جستجو مثل گوگل يكي از فاكتورهايي را كه در جايگاه وب سايت در صفحه نتايج موثر مي دانند تعداد بك لينك ها است. البته اين بدان معنا نيست كه هر چقدر تعداد بك لينك هاي يك سايت بيشتر باشد، جايگاه وب سايت در موتورهاي جستجو بالاتر خواهد بود.

seo-and-backlink

تاثير بك لينك بر سئو

متخصصان بهترين شركت سئو معتقدند كه بك لينك هاي با كيفيت بالا، عوامل تعيين كننده اي براي SEO هستند كه به شما كمك مي كند رتبه وب سايت خود را در نتايج موتور جستجو بهبود دهيد. علاوه بر اين، بك لينك ها بايد در سايت هاي داراي محتواي مرتبط باشند. و حتما مهم است كه اين سايت ها معتبر و پربازديد باشند و رتبه و اتوريتي بالايي داشته باشند. هرچه بك لينك ها باكيفيت تر باشند، رتبه بندي شما بالاتر خواهد رفت.

تاثير بك لينك بر سئو و رتبه ي سايت كاملا اثبات شده است، به همين دليل هنگام سئو سايت بك لينك يكي از مهمترين نقش ها را ايفا مي كند، گرفتن بك لينك واقعي كار ساده اي نيست و ممكن است ساعت ها وقت و فكر شما را به خود مشغول كند، اگر زمان كافي براي انجام اين كار را نداريد، پروژه ي گرفتن بك لينك را فقط به شركت هاي قابل اعتماد بسپاريد تا به نتيجه ي دلخواهتان برسيد.

  • يك واقعيت مهم كه شما بايد در مورد جستجوگرهاي backlink در نظر داشته باشيد اين است كه تعداد بك لينك ها مهم نيست، بلكه كيفيت لينك ها مهم است.

بكلينك ها به يك وب سايت كمك مي كنند تا جايگاه مناسبي را در موتورهاي جستجو بدست آورند. زماني كه محتوايي از يك وب سايت با متن مناسب در ديگر سايت ها لينك داده مي شود، اين امر موجب مي شود كه محتواي وب سايت به سرعت در موتورهاي جستجو رتبه بالا دريافت كند. هم چنين ساخت بك لينك ها موجب افزايش سرعت ايندكس شدن صفحات يك سايت مي شوند، زيرا بك لينك ها رسيدن ربات ها، جستجو و خزنده هاي موتورهاي جستجوگر را سرعت مي بخشند.

رپورتاژ آگهي چيست؟

امروزه يكي از موثرترين و بهترين راه ها به منظور انجام تبليغات و كسب رتبه اول گوگل در ميزان بازديد مخاطبان از سايت هاي گوناگون اينترنتي، استفاده از رپرتاژ يا رپورتاژ آگهي است.

تعريف رپورتاژ آگهي

كلمه رپورتاژ يا رپرتاژ در اصل لغتي فرانسوي است كه به معناي گزارش است. بر اين اساس، رپورتاژ آگهي به نوعي خبر و گزارش تبليغاتي مي گويند كه در جهت معرفي توليدات و خدمات ارائه شده توسط شركت ها و كسب و كارها تهيه شده و در آن دسته از سايت هاي خبري كه از نظر ميزان بازديد كاربران، آمار بالايي دارند انتشار مي يابد. در واقع، رپورتاژ نمونه اي از انواع مختلف آگهي هاي تبليغاتي به شمار مي رود كه معمولا در قالب يك مقاله يا گزارش نوشته شده و به طور غير مستقيم تا مخاطب هيچ‌گاه حس نكند كه يك متن تبليغاتي را مي‌خواند. به تبليغ محصولات و خدماتي مي پردازد كه مديران شركت ها در نظر دارند در مسير بازاريابي و جذب مشتريان بيشتر به معرفي آنها اقدام كنند.
رپورتاژها سابقه ديرينه‌اي دارند. حتي قبل از گسترش اينترنت در كشور، از اين تكنيك در تبليغات تلويزيوني استفاده مي‌شد. در واقع بيشتر تبليغاتي كه افراد مشاهده مي‌كنند و در آن براي رفع مشكلات، راه‌حلي را ارائه مي‌دهند كه در آخر برند معرفي مي‌شود. در بازار رقابتي امروز، بزرگترين شركت ها و شناخته شده ترين برندهاي دنيا از رپورتاژ آگهي براي تبليغات گسترده توليدات و برندهاي جديد خود بهره مي گيرند. تاثيرگذاري مطلوبي كه اين روش تبليغاتي در معرفي كالاها و خدمات و كسب اعتماد مخاطبين از خود بر جاي مي گذارد سبب گرايش بالاي مديران بازاريابي به استفاده از اين روش مي گردد.
رپورتاژ اغلب به شكل هاي گوناگوني از جمله گزارش هاي بي طرف، مصاحبه ها و مقالات داستان وار ارائه مي شود و در تلاش است تا با ايجاد اشتياق و تمايل و برانگيختن حس نياز و تقاضا در مخاطبان خود، مشتريان بالقوه را به سمت بازارهاي مورد نظر جذب نموده و به خريد محصولات و استفاده از خدمات ترغيب كند.

مردم بيشتر به دنبال دريافت اطلاعات مورد نياز خود در خصوص محصول يا خدمات از طريق رسانه‌ها هستند تا اينكه بخواهند به صورت مستقيم از شخصي بپرسند. رسانه‌ها يك منبع بي‌طرف هستند كه هدف آن‌ها فقط اعلام مزيت شركت آگهي‌دهنده است. اما يك بازارياب قصد فروش مستقيم كالا به صورت هدفمند دارد و اين باعث كاهش اعتماد مردم به خريد در لحظه‌هاي اوليه مي‌شود.

مزاياي رپورتاژ آگهي چيست؟

مزيت سئوي استفاده از رپورتاژ آگهي چيست؟ در پاسخ بايد گفت كه  لينك دادن به وب سايت شما از طريق يك سايت خبري معتبر، از يك سمت يكي از عوامل تاثيرگذار در سئو و رتبه سايت و از سمت ديگر موجب بازديد بيشتر و بهتر سايت و مطالب شما مي‌گردد كه كمك قابل توجهي به بالا رفتن رتبه سايت شما مي‌كند از ديگر مزاياي رپورتاژ آگهي اين است كه به علت ظاهر غيرتبليغاتي اش، خيلي راحت مي توان موارد زيادي را بيان كرد.

مي توانيد از كسب و كار خود تعريف كنيد، حقايقي را بگوييد كه پيش از اين نگفته ايد، از آمار و ارقام پيشرفت كسب و كار خود بگوييد و نتيجه آن هم اين مي شود كه چون افراد با ديد تبليغ به آن نگاه نمي كنند، مي توانند به اين گزاره ها اعتماد كنند.

اگر كمي خلاقيت داشته باشيد از اين فرصت استفاده مي كنيد و در رپورتاژ خود براي مخاطب يك نياز ايجاد مي كنيد، نيازي كه پاسخ آن محصول يا خدمات شما مي باشد. چون مخاطب از ابتدا به ديد يك محتواي مفيد به پست شما نگاه مي كند، بنابراين اگر واقعا اطلاعات مفيدي به وي بدهيد و بتواند به درستي يك نياز در وي ايجاد كنيد، احتمال اينكه به مشتري شما تبديل شود افزايش مي يابد.

احتمال خوانده شدن زياد

معمولا اگر بخواهيد يك رپورتاژ آگهي در سايتي ثبت كنيد، بايد در سايتي اين كار را انجام دهيد كه بازديد زيادي دارد و از آنجايي كه رپورتاژ در لابلاي محتواهاي عادي سايت مقصد درج مي شود، بنابراين همانند ساير پست ها، بازديد زيادي جذب مي كند.

البته توجه كنيد كه نمودار بازديد زمان رپورتاژ هم همانند ساير محتواهاي سايت مي باشد. يعني در لحظه انتشار و تا مدتي بعد از آن بازديد فوق العاده زياد است اما با گذشت زمان بازديد تا حدودي كم شده و پس از مدتي به يك حد ثابت مي رسد و ديگر تغيير نمي كند. اما در هر صورت اين اتفاقات احتمال خوانده شدن رپورتاژ آگهي شما را تا حد زيادي افزايش مي دهد.

البته محتواي شما بايد يك عنوان و مقدمه جذاب داشته باشد تا خوانندگان را جذب و سپس در آن صفحه ماندگار كند.

اگر رپورتاژ آگهي تان نگارش خوبي نداشته باشد، نبايد انتظار يك بازخورد رويايي داشته باشيد.

افزايش اعتبار و برندينگ شما

اعتبار و برندينگ يكي از مهم ترين عواملي هستند كه بدون شك هر كسب و كاري به آن نيازمند است.

يكي از راه هاي رسيدن به اعتبار، حضور در رسانه هاي مطرح در حوزه كاري مربوطه مي باشد. به عنوان مثال اگر در حوزه فناوري فعاليت مي كنيد، اينكه زوميت مقاله اي درباره شما بنويسد، مي تواند فوق العاده بر روي برندينگ شما تاثير بگذارد.

رپورتاژ آگهي دقيقا چنين كاري براي شما انجام مي دهد.

شايد واقعا رسانه هاي مطرح صحبتي از شما نكنند اما شما با پرداخت هزينه رپورتاژ، مي تواند محتواي خود را در سايت آنها منتشر كنيد و نكته اينجاست كه عموم كاربران به اين موارد توجهي نمي كنند و فقط چشم آنها محتواي شما را در يك سايت مطرح مي بيند و همين كافي است.

بنابراين اگر به فكر افزايش اعتبار و برندينگ كسب و كارتان هستيد، رپورتاژ آگهي را جز يكي از ابزارهاي خود قرار دهيد.

هزينه به صرفه تر

هزينه كمي كه  براي رپورتاژ آگهي در مقايسه با هزينه هاي سنگيني كه ساير انواع تبليغات دارد، فوق العاده به صرفه است.

كوچكترين بنر در يك سايت نسبتا شناخته شده، هزينه چندميليوني براي شما خواهد داشت و بعد از مدتي هم پاك خواهد شد. اما در رپورتاژ شما با هزينه خيلي كم مي توانيد محتوايي درج كنيد كه بصورت دائمي باقي خواهد ماند. بنابراين شك نكنيد كه يكي از مزاياي رپورتاژ آگهي هزينه پايين و به صرفه آن مي باشد.

موثر در سئو وب سايت

سئو يكي از مهم ترين كانال هاي بازاريابي براي اكثر كسب و كارهاست و رپورتاژ آگهي تاثير فوق العاده شديدي مي تواند بر روي سئو سايت شما بگذارد.

در واقع اكثر رپورتاژهايي كه برندهاي مختلف در وبسايت هاي خبري يا مجله هاي اينترنتي ثبت مي كنند، به هدف برندينگ و افزايش بازديدكننده و PR و … نيست، بلكه هدف فقط و فقط بهبود وضعيت سئو مي باشد.

اما علت اين تاثير شديد در سئو چيست؟

همانطور كه مي دانيد بك لينك ها يكي از عوامل موثر در بهبود وضعيت سئو سايت شما هستند و اگر از وبسايت هاي معتبر بك لينك دريافت كنيد، گوگل رتبه سايت شما را افزايش مي دهد.

در رپورتاژ آگهي هم همين اتفاق مي افتد  يك ساعت معتبر و پربازديد در حوزه كاريتان به شما لينك مي دهد و گوگل اينطور تصور مي كند كه آنها به صورت خودجوش درباره شما صحبت كرده اند. بنابراين اينطور نتيجه مي گيرد كه وبسايت شما ارزش زيادي دارد و به همين دليل رتبه شما را در نتايج جستجو افزايش مي دهد. البته تكنيك هاي سئو خارجي بيشتري وجود دارد كه مي تواند تاثير رپورتاژ بر روي سئو را چندين و چند برابر كند.

حضور با واسطه در گوگل

بله درست است، اگر وبسايت اصلي خودتان رتبه ۱ را كسب كند، طبيعتا بازدهي بهتري دارد اما اگر نمي توانيد و بايد هزينه هاي گزافي را متحمل شويد، توصيه من به شما اين است كه بگذاريد رپورتاژ آگهي تان رتبه ۱ را بگيرد، چرا كه در نهايت كاربر را به سايت شما سوق مي دهد.

البته قضيه فقط سئو نيست، قضيه بازديد رپورتاژ شما هم هست.

اگر كاري كنيد كه رپورتاژتان به خوبي رتبه بگيرد، باعث مي شود كه بيشتر و بيشتر ديده شود و در نتيجه بيشتر به اهداف خود خواهيد رسيد.

محتوايي هميشگي و غيرقابل حذف

يكي ديگر از بهترين مزاياي رپورتاژ آگهي ، انتشار دائمي آن است. يعني حداقل در اكثر وبسايت ها به اين شكل است كه رپورتاژ خبري شما هيچ گاه حذف نمي شود. رپورتاژ شما مي تواند رتبه بگيرد و چون هيچگاه حذف نمي شود، بنابراين به صورت دائمي مي تواند براي شما مخاطب جذب كند.

از لحاظ سئو هم كه نگاه كنيم، بك لينك هاي دائمي تاثير فوق العاده اي دارند.

بنابراين از هر جنبه اي به اين موضوع نگاه كنيم، مي بينيم كه دائمي بودن رپورتاژ و پاك نشدن آن يك مزيت فوق العاده بزرگ است.

در ادامه مي خواهيم با سايت لينك ساز بيشتر آشنا شويم:

لينك ساز

مركز خريد و فروش لينك

  • لينك ساز ، بستري براي كسب درآمد از سايت و وبلاگ براي مديران و بازاري آنلاين براي خريدارن بك لينك و ريپورتاژ مي باشد.
  • اگر مديرسايت يا وبلاگ هستيد، ميتوانيد از طريق سايت لينك ساز بك لينك يا رپورتاژ بفروشيد و كسب درآمد كنيد.
  • تنها با ثبت سايت خودتان ماهانه 10 ها بك لينك و رپورتاژ آگهي بفروش برسانيد.
  • فروش بك لينك و رپورتاژ با قيمت هاي استثنايي
  • خريد بك لينك و رپورتاژ از سايت هاي قوي و ارزان قيمت به شكل كاملا طبيعي

در خريد بك لينك به چه مواردي دقت كنيم؟

سعي كنيد بك لينك براي زمان كوتاه مدت خريداري نكنيد زير فقط باعث حساسيت گوگل بر روي سايت شما مي شود ، پيشنهاد ما خريد بك لينك براي مدت 3 ماه به بالا مي باشد.

ويژگي هاي يك سايت خوب براي خريد بك لينك:

  • اتورتي بالا
  • صفحات ايندكس شده
  • الكسا پايين
  • صفحات به روز

 

منبع : لينك ساز


برچسب: لينك ساز، سايت لينك ساز، خريد بك لينك از لينك ساز، خريد رپورتاژ از لينك ساز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۵:۴۸ توسط:حامد موضوع:

فولاد

از فولاد بايد به عنوان يكي از مهم‌ترين و پركاربردترين آلياژهاي آهن نام برد كه از تركيب شيميايي آهن با كربن تشكيل مي‌شود. فولاد چون از استحكام كشش نهايي بالايي برخوردار است و همچنين قيمت نسبتاً مناسبي دارد در ساخت صنايع مختلف بكار مي‌رود كه از آن جمله مي‌توان به صنايع ساختمان‌سازي، سازه‌هاي زيرساختي، ابزارها، كشتي‌ها، قطارها، خودروها، ماشين‌آلات، تجهيزات، اسلحه و غيره اشاره كرد.

https://backority.ir/images/735122.jpg

مروري بر تاريخچه فولاد

لازم به ذكر است كه اين فلز قدمت بسيار بالايي دارد و ارتش‌هاي بسياري از آن براي ساخت شمشير و ابزار آلات جنگي مقاوم و بهينه استفاده مي‌كردند. سابقه توليد اين فلز در ايران به قرن چهارده قبل از ميلاد بازمي‌گردد و در طيّ ساليان متمادي پيشرفت‌هاي شايان توجهي داشته است.

چنانچه به عنوان مثال در سال 2017 ظرفيت توليد فولاد در ايران توانست با رشد 4/21 درصدي نسبت به سال 2016 از 9/17 تُن به حدود 7/21 تُن در سال برسد و در نتيجه آن ظرفيت ايران در جايگاه چهاردهم كشورهاي توليدكننده فولاد قرار گرفت.

 

ويژگي‌هاي فولاد

چنانچه گفته شد فولاد يكي از آلياژهاي آهن است و در نتيجه ويژگي و خواص شبيه به آن دارد. به احتمال زياد همين ويژگي‌ها باعث شده تا كاربرد بسيار بالايي داشته باشد.

در واقع وقتي موادي براي استفاده مهندسي انتخاب مي‌شود مهندسان بايد از شرايط بازگزاري و كاري قطعه مورد نظر اطلاعات لازم را داشته باشند. ويژگي‌ها و خواص مكانيكي مواد كه برخاسته از تركيب شيميايي، عمليات حرارتي و پروسه ساخت است بايد به دقت مورد بررسي قرار بگيرد. از جمله مهم‌ترين و بارزترين ويژگي‌هاي فولاد مي‌توان به اين موارد اشاره نمود:

  • شكل‌ پذيري بسيار بالا
  • هدايتِ خوب گرمايي
  • دوام بسيار بالا
  • ضدّ خوردگي
  • ضدّ زنگ
  • استحكام كششي بالا
  • انعطاف‌پذيري بالا

راه‌هاي متعددي جهت اندازه‌گيري خواص فولاد وجود دارد. به عنوان مثال مي‌توان استحكام كششي، انعطاف‌پذيري و سفتي را از راه تست استحكام‌كششي اندازه‌گيري نمود و يا سختي آن از راه اندازه‌گيري مقاومت به نفوذ فرو رونده سخت اندازه‌گيري مي‌شود.

https://backority.ir/images/86633.jpg

دسته‌بندي فولاد

فولاد بر طبق دسته‌بندي موسسه آهن و فولاد آمريكا (AISI) و بر اساس تركيبات شيميايي به چهار گروه اصلي تقسيم مي‌شود كه عبارتند از: فولاد كربن، فولاد آلياژي، فولاد ضدّزنگ و فولاد ابزار.

در ادامه به تعريف دو نوع ازاين فولاد مي‌پردازيم.

فولاد آلياژي

عبارت از فولادي است كه با عنصرهاي گوناگون به صورت آلياژ درآمده است و براي بهبود ويژگي‌هاي مكانيكي فولاد مي‌توان از 1 تا 50 درصد وزن آن را آلياژ نمود. بايد گفت كه خود فولاد در واقع نوعي آلياژ است ولي تمامي گونه‌هاي فولاد را آلياژ نمي‌خوانند، بلكه منظور از آلياژ فولاد تركيبي از فولاد، كربن و عنصرهاي ديگر است. بازرگاني ارس فولاد با چندين سال سابقه كار در زمينه فولاد براي استعلام قيمت به سايت ارس فولاد قسمت تماس با ما اقدام فرماييد.

https://backority.ir/images/799124.jpg

در ادامه دو مثال از فولادهاي آلياژي آمده است.

فولاد  MO40

اين فولاد در گروه فولاد آلياژي و از نوع گروه فولادهاي قابل‌عمليات حرارتي قرار مي‌گيرد. در بعضي موارد تقريباً 2/0 درصد نيكل به اين فولاد افزوده مي‌شود تا تُردي حاصل از وجود كروم در آن برطرف شود. از جمله نكات مهم در مورد اين فولاد، سرباره‌‌گيري كامل آن به هنگام ذوب است و به هميت علت به عنوان آلياژي با كيفيت بالا معروف است.

از فولاد MO40 در صنايع مختلفي استفاده مي‌شود كه از آن جمله مي‌توان به اين موارد اشاره كرد: غلتك‌هاي صنايع سيمان، غلتك‌هاي صنايع فولاد، شاتون‌ها، چرخ‌هاي دندانه‌دار، محورهاي خودرو، دنده‌فرمان، پيچ‌هاي مقاوم، ظروف تحت‌فشار و سازه‌هاي هواپيما.

 

 

فولاد  vcn

به عنوان يك فولاد آلياژي ديگر مي‌توان به فولاد vcn اشاره كرد كه يك فولاد عمليات حرارتي‌پذير مي‌باشد و كاربرد بسيار بالايي در صنعت مهندسي دارد. فولاد vcn از تركيبات شيميايي مانند كربن، سيليسيم، منگنز و نيكل تشكيل شده است. اين فولاد آلياژي از استحكام بسيار بالايي در برابر ضربه، ساييدگي، پوسته‌پوسته‌شدن، حرارت و غيره برخوردار مي‌باشد.

 

فولادهاي ابزار

از نظر كاربردي هر فولادي كه براي ساختن ابزارهاي برش شكل دادن يا به عبارتي شكل دادن مواد به صورت قطعات با كاربردهاي مشخص بكار برود فولاد ابزار ناميده مي‌شود. اين فولادها به انواع متعددي از جمله فولادهاي ابزار گرم‌كار و سردكار تقسيم مي‌شود كه در ادامه به دو مثال از آن اشاره مي‌كنيم:

فولاد گرم‌كار

فولاد گرم‌كار از جمله فولاد ابزار بوده و براي كاربردهايي طرّاحي شده است كه دماي آنها بالاتر از 316 درجه سانتيگراد مي‌باشد، چرا كه مقاومت سايشي بسيار خوبي دارند و در مواردي كه مقاومت و سختي در برابر درجه حرارت بالا نياز است به راحتي مي‌توان از آنها استفاده كرد. به عنوان يك ويژگي ديگر فولادهاي گرم‌كار مي‌توان به توانايي مقاومت بالاي آنها در برابر شوك‌هاي حرارتي يا مقاومت در برابر حرارت بالا اشاره كرد.

فولاد  spk

اين فولاد از نوع فولاد ابزار سردكار است كه همچنين به فولادهاي آلياژي پُركربن نيز معروف مي‌باشد. اين نوع فولاد داراي سختي‌پذيري بالايي براي سرد شدن با روغن و يا هوا مي‌باشد و نيز پايداري مناسبي در طول عمليات حرارتي دارد. همچنين لازم به ذكر است كه فولاد spk در مقابل گرمادهي‌هاي سريع و نامنظم حساس مي‌باشد.

از اين نوع فولاد در مواردي چون ساخت تيغه‌هاي برش، ابزارهاي خان‌كشي، قالب‌هاي پانچ و پولك‌زني و همچنين ابزارهايي استفاده مي‌شود كه با آنها عمل شكل‌دهي سرد صورت مي‌گيرد.

 


برچسب: فولاد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۸:۱۹ توسط:حامد موضوع:

چت باکس


صفحات وبلاگ

[ ۱ ]

RSS

POWERED BY
sitearia.ir

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی